Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään tarhatätiä, joka ei halua omia lapsia?

Vierailija
12.07.2015 |

Siis joka on nuori ja on sanonut, että ei halua tai vanhempi joka ei myöskään tosiaan ole hankkinut lapsia? Voisi kuvitella, että melko moni ei kuitenkaan olisi niin lapsirakas, että haluaisi täyttää myös koko vapaa-aikansa lapsilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lapseton tarhatäti (LTO). En täytä vapaa-aikaani lapsilla. Olenko nuori, no ikää 38v.

Vierailija
2/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että itseasiassa moni päikyn täti on tahattomasti lapseton, ja juuri tästä syystä hakeutunut alalle että pääsee osallistumaan siihen iloon mitä lapset elämään tuo vaikka omia lapsia ei ole suotu. Tätä ei tietenkään kehtaa kysyä tai udella, mutta ne surumieliset häivähdykset katseessa kertovat enemmän kuin tuhat sanaa ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää vastaaja numero 3. Itse olen alalla töissä, ja suurimmalla osalla tosiaan on niitä omia lapsia. Mistähän oikein revit näitä totuuksiasi?

Vierailija
4/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös lapseton LTO! Olen 29, eli kai aika nuori vielä! Lapset riittää minulle töissä, en halua niitä vapaa-ajallani. Lisäksi mulla on tosi aikaa vievä harrastus, eli en edes ehtisi pyöräyttämään muksuja.

Vierailija
5/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:11"]Täällä myös lapseton LTO! Olen 29, eli kai aika nuori vielä! Lapset riittää minulle töissä, en halua niitä vapaa-ajallani. Lisäksi mulla on tosi aikaa vievä harrastus, eli en edes ehtisi pyöräyttämään muksuja.
[/quote]

Nuori?

Vierailija
6/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:11"]Täällä myös lapseton LTO! Olen 29, eli kai aika nuori vielä! Lapset riittää minulle töissä, en halua niitä vapaa-ajallani. Lisäksi mulla on tosi aikaa vievä harrastus, eli en edes ehtisi pyöräyttämään muksuja. [/quote] Nuori?

[/quote]

29-vuotias on lähemmäs puolivälissä potentiaalista lapsentekoikää (18-45 v).

Vierailija
7/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, 31v olen ja vapaaehtoisesti lapseton. Tätikään en vielä kenellekään ole joten please mammat, lakatkaa käyttämästä meistä tuota täti-nimitystä, jooko :)

Vierailija
8/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:01"]

Uskon että itseasiassa moni päikyn täti on tahattomasti lapseton, ja juuri tästä syystä hakeutunut alalle että pääsee osallistumaan siihen iloon mitä lapset elämään tuo vaikka omia lapsia ei ole suotu. Tätä ei tietenkään kehtaa kysyä tai udella, mutta ne surumieliset häivähdykset katseessa kertovat enemmän kuin tuhat sanaa ...

[/quote]

Täytyy myöntää, että itselleni tuo on vähintään hyvä syy pysyä alalla. Omia lapsia ei ole eikä välttämättä koskaan myös tule (35v-ikään mennessä en ole saanut oikein mitään kontaktia miehiin) eikä myöskään sukulaisilla tai kavereilla ole lapsia, joten työ tarjoaa ainoan mahdolisuuden olla lasten kanssa tekemisissä.

Vierailija
9/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne lapsettomat hoitajat ole työssä ihan vaan rahan takia

Vierailija
10/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään sellaista joka haluaisi omia lapsia.

Vierailija
11/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:11"]Täällä myös lapseton LTO! Olen 29, eli kai aika nuori vielä! Lapset riittää minulle töissä, en halua niitä vapaa-ajallani. Lisäksi mulla on tosi aikaa vievä harrastus, eli en edes ehtisi pyöräyttämään muksuja.
[/quote]

Nuori?
[/quote]

No ehkä teinin mielestä ei mutta kyllä usein 29 nähdään nuorena. Mä olen 23 ja mielestäni 29 on nuori. Kaupan kassa-alalla sen ikäinen ei varmaan nuorimpia ole mutta muussa työelämässä ja ylipäätään elämässä 29 ei todellakaan ole mikään "jo elämää nähnyt" konkari.

Vierailija
12/12 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:11"]Täällä myös lapseton LTO! Olen 29, eli kai aika nuori vielä! Lapset riittää minulle töissä, en halua niitä vapaa-ajallani. Lisäksi mulla on tosi aikaa vievä harrastus, eli en edes ehtisi pyöräyttämään muksuja. [/quote] Nuori? [/quote] No ehkä teinin mielestä ei mutta kyllä usein 29 nähdään nuorena. Mä olen 23 ja mielestäni 29 on nuori. Kaupan kassa-alalla sen ikäinen ei varmaan nuorimpia ole mutta muussa työelämässä ja ylipäätään elämässä 29 ei todellakaan ole mikään "jo elämää nähnyt" konkari.

[/quote]

Vaikka 20-vuotiaan näkökulmasta 29-vuotias on jo huomattavan tukevasti aikuinen ihminen ja "vanha". Vaikka 25-vuotiaalla taas on herkästi eri näkökulma eikä jokusen vuoden ikäero tunnu kovin isolta asialta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän