Jos Kelly Osbourne
on onnistunut laihduttamaan punkerosta laihaksi, miksette te pysty?
Kommentit (17)
Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja.
[/quote] Hei. Kerron sulle suuren salaisuuden: laihtuminen ei ole rahasta kiinni! Jokainen joka on onnistunut laihtumaan tietää tämän.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja.
[/quote] Selityksiä, selityksiä. Minä olen laihtunut silloin kun ei nimenomaan ollut rahaa eikä omaa aikaa. Eli äitiyslomalla kun vain työnsin vaunuja läpi lumisohjon ja söin vain kotiruokaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja. [/quote] Hei. Kerron sulle suuren salaisuuden: laihtuminen ei ole rahasta kiinni! Jokainen joka on onnistunut laihtumaan tietää tämän.
[/quote]
Mikäs sut sitten pulskana pitää?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja. [/quote] Hei. Kerron sulle suuren salaisuuden: laihtuminen ei ole rahasta kiinni! Jokainen joka on onnistunut laihtumaan tietää tämän.
[/quote]
Mikäs sut sitten pulskana pitää?
[/quote] Jaa-a vähän vaikea vastata kun olen hoikka.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja.
[/quote] Selityksiä, selityksiä. Minä olen laihtunut silloin kun ei nimenomaan ollut rahaa eikä omaa aikaa. Eli äitiyslomalla kun vain työnsin vaunuja läpi lumisohjon ja söin vain kotiruokaa.
[/quote] Ja jos ihmisellä on vähänkin motivaatiota, niin jumppaa kyllä ilman trainereitäkin. Mä saatoin jumpata youtubevideoiden avulla olkkarin lattialla kun lapsi nukkui parvekkeella. Ymmärrän toki että entisen hoikan ja liikuntataustaisen ihmisen on helpompi saada itsensä pullukasta hoikaksi kuin koko ikänsä liikkumattoman.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja. [/quote] Hei. Kerron sulle suuren salaisuuden: laihtuminen ei ole rahasta kiinni! Jokainen joka on onnistunut laihtumaan tietää tämän. [/quote] Mikäs sut sitten pulskana pitää? [/quote] Jaa-a vähän vaikea vastata kun olen hoikka.
[/quote]
Katsohan sinne peiliin
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:14"]Mulla ei ole tarvetta, mutta veikkaisin että rikkaalla Kellyllä oli helpompaa kuin tavismammoilla. Kellyllä on kuitenkin kaikki maailman personal trainerit käytössään eikä hänen tarvitse miettiä ruokiensa hintoja. [/quote] Hei. Kerron sulle suuren salaisuuden: laihtuminen ei ole rahasta kiinni! Jokainen joka on onnistunut laihtumaan tietää tämän. [/quote] Mikäs sut sitten pulskana pitää? [/quote] Jaa-a vähän vaikea vastata kun olen hoikka.
[/quote]
Katsohan sinne peiliin
[/quote] Siis oletko nyt aivan tosissasi? Minä olen laihtunut 20 kg ilman personal trainereitä. Enempää en halua laihtua.
Googlasin just Kelly Osbourne 2015 niin onko se taas alkanut vähän pyöristymään..?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:49"]Ei Kelly edes ole laiha.
[/quote] Normaalipainoinen. Jack Osbourne laihtui myös. Jessica Simpsonilla on myös rahaa, mutta laihtui huomattavasti vasta toisen lapsen jälkeen vaikka hänellä oli vaikka mitkä painonvartioiden sponsorit ja sopimukset silloin kun oli pullukka. Joskus vaan kyllästyy olemaan pyöreä, katsoo valokuviaan ja tajuaa että ei helvetti! Vasta kun se hetki tulee on valmis laihtumaan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:58"]
Googlasin just Kelly Osbourne 2015 niin onko se taas alkanut vähän pyöristymään..?
[/quote]
Joo, jonkin verran on painoa tullut takaisin. Muutama vuosi sitten oli aika hoikka. Tosin hänellä on jännä kropan malli, raajat on aika paksut hoikkanakin.
Epåilemättä pystyisin hoikistumaan. Ei vaan huvita. Simple as that.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:49"]Ei Kelly edes ole laiha. [/quote] Normaalipainoinen. Jack Osbourne laihtui myös. Jessica Simpsonilla on myös rahaa, mutta laihtui huomattavasti vasta toisen lapsen jälkeen vaikka hänellä oli vaikka mitkä painonvartioiden sponsorit ja sopimukset silloin kun oli pullukka. Joskus vaan kyllästyy olemaan pyöreä, katsoo valokuviaan ja tajuaa että ei helvetti! Vasta kun se hetki tulee on valmis laihtumaan.
[/quote]
Sit näissä rikkaissa ja kuuluisissa on myös jojolaihduttajia. Kirstie Alley, Oprah, Britney, Mischa Barton, Kelly Clarkson. Aguilera ja Tyra Banks ovat kai pysyneet aika hyvin kuosissa. Mutta ei rahalla laihduteta. Näilläkin naisilla on kyllä kaikki mahdolliset resurssit käytettävissään, mutta eipä niistä apua ole, jos motivaatio puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:05"]Epåilemättä pystyisin hoikistumaan. Ei vaan huvita. Simple as that.
[/quote] Hyvä vastaus! Mulla oli myös vaihe jolloin ei todellakaan huvittanut. Tavallaan oli sekin hauskaa aikansa ja oli helpottavaa huomata että pystyin myös laihtumaan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:49"]Ei Kelly edes ole laiha. [/quote] Normaalipainoinen. Jack Osbourne laihtui myös. Jessica Simpsonilla on myös rahaa, mutta laihtui huomattavasti vasta toisen lapsen jälkeen vaikka hänellä oli vaikka mitkä painonvartioiden sponsorit ja sopimukset silloin kun oli pullukka. Joskus vaan kyllästyy olemaan pyöreä, katsoo valokuviaan ja tajuaa että ei helvetti! Vasta kun se hetki tulee on valmis laihtumaan.
[/quote]
Sit näissä rikkaissa ja kuuluisissa on myös jojolaihduttajia. Kirstie Alley, Oprah, Britney, Mischa Barton, Kelly Clarkson. Aguilera ja Tyra Banks ovat kai pysyneet aika hyvin kuosissa. Mutta ei rahalla laihduteta. Näilläkin naisilla on kyllä kaikki mahdolliset resurssit käytettävissään, mutta eipä niistä apua ole, jos motivaatio puuttuu.
[/quote] Juuri näin. Heillä on aina ollut kaikki resurssit, mutta se että päättää laihtua onkin jo psykologisempi juttu. Lääkkeet ja sairaudet vaikuttavat toki myös.
Miten niin onnistunut? Onko Kellyllä muka ollut jotain ongelmia laihdutuksen suhteen?