Mistä halvin, laadukas canvas-taulu valokuvasta?
Ajattelin teettää tyttäreni ihanasta 2v kuvasta sellaisen. Ifolorilla oli 40x40cm 42,45e ja 40x60cm 50,95e. Varmaan niitä on halvempiakin mutta kun itse olen aina käyttänyt ifoloria niin en tiedä millä firmoilla on laadukkaita. Eräs tuttuni tuossa muutama vuosi takaperin tilasi jostain HALVAN kuvakirjan mutta se näyttikin sitten siltä kuin olisi itse printterillä tulostettu sivut :/
Onko teillä kokemusta näistä?
Kommentit (11)
kertokaa minullekin, haluaisin teettää hääkuvasta taulun.
Vanhempani ovat saaneet lastenlasten kuvia isoina canvas-tauluina. Toisessa tapauksessa kangas on venähtänyt ja löysä ja aaltoileva. Toisessa on pinkeä ja tiukka kangas. Venähtänyt taulu on saatu viime vuonna ja tiukka taulu saatu noin kolme vuotta sitten. Eli siis pointtina on että laatueroja on. Mitä isompi taulu sitä helpommin saattaa kangas venähtää, jos on halpa taulu. Valitettavasti en tiedä mistä firmasta kumpikin on hankittu, mutta halvinta ei kannata siis ottaa. Ja kannattaa tutkia lukeeko sivuilla mitään laatutakuusta tms. Kuitenkin kun taulu kyseessä niin kannattaa maksaa suosiolla.
Minä menisin valokuvausliikkeseen.
Kyllä. Ihan sellaiseen vanhanaikaiseen.
Ei ehkä halvin paikka mutta saisin palvelua ja todennäköisesti laadukkaan taulun. Tosin jokainen saa itse päätää onko oman lapsen kuva ansainnut heppoisen lerppukuvan halvalla.
Onko juntimpaa enää olemassakaan...?
Up