Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailemani miehet ovat kuulteni morkanneet ulkonäköään?

Vierailija
09.07.2015 |

Vai tää yleistä toimintaa miehillä? Ollut joko itseironiaa viitaten oman ulkonäön tasoon, tai sitten suoranaisia jotain viittauksia miten naama ei näytä muka hyvältä, tai miten pitäisi saada lisää lihaksia yms. Eikö musta kiinnostuneiden miesten olisi luullut haluavan esittää itsensä itsevarmana mulle, eikä puhua noin?

Noista nyt ei mitään kummempaa ole tullut (loppuneet tasaisesti jomman kumman aloitteesta), mutta ihmettelen mikä on taustalla tollasessa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai noin kuin niin kuin minulla, että tapailemani miehet haukkuvat minun ulkonäköäni.

Vierailija
2/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan jaksaa muutenkaan katsoa tyyppiä joka vaan ehuu omaa ulkonäköään ja tekosiaan ylistää maailman parjhaaksi. Terveellä itsetunnolla varustautuneet vähän koettelee toisia morkkaamalla itseään ja tekemällä itsestään vaatimattoman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:51"]

No tuskin kukaan jaksaa muutenkaan katsoa tyyppiä joka vaan ehuu omaa ulkonäköään ja tekosiaan ylistää maailman parjhaaksi. Terveellä itsetunnolla varustautuneet vähän koettelee toisia morkkaamalla itseään ja tekemällä itsestään vaatimattoman.

[/quote]

Minusta ylikehumisen ja morkkauksen välissä on ihan normaali, neutraalikin suhtautuminen ulkonäköön.

En ole kauheasti miesten kanssa ollut tekemissä, joten kait tuo on vaan normia miehille eikä siitä edes tarvitse ajatella sen kummemmin mitään? ap

Vierailija
4/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:49"]Eikö musta kiinnostuneiden miesten olisi luullut haluavan esittää itsensä itsevarmana mulle, eikä puhua noin?[/quote]

Ei kaikki esitä jotain. Tuntevat alemmuuskompleksia kauniin naisen seurassa. Aika tyypillistä miehille.

-mies

Vierailija
5/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:49"]Eikö musta kiinnostuneiden miesten olisi luullut haluavan esittää itsensä itsevarmana mulle, eikä puhua noin?[/quote]

Ei kaikki esitä jotain. Tuntevat alemmuuskompleksia kauniin naisen seurassa. Aika tyypillistä miehille.

-mies

[/quote]

Ahaa. Itse ajattelin sitä niin, että jos mies alkaa puhua alentavasti omasta ulkonäöstään se voi hyvin olla kiertoilmaus myös sille, että pitää minua myös jotenkin ei-nättinä. Tosin mulla itsellänihän on huono itsetunto, vaikka yritän peitellä sitä tietysti. ap

Vierailija
6/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai noin kuin niin kuin minulla, että tapailemani miehet haukkuvat minun ulkonäköäni.

[/quote]

:( Inhottavaa. Miksi ne sitten ovat edes alkaneet tapailemaan jos ei miellytä. ap

Vierailija
7/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa tietää mitä sinä itse siihen sanot. Varmaankin päätä nyökkäät ja tuumaat mjooh..

Vierailija
8/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:34"]

haluaa tietää mitä sinä itse siihen sanot. Varmaankin päätä nyökkäät ja tuumaat mjooh..

[/quote]

En minä tuhlaisi aikaani tapailemalla miehiä, joiden ulkonäköä en pidä hyvänä. ap

Vierailija
9/9 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:59"]

[/quote]

:( Inhottavaa. Miksi ne sitten ovat edes alkaneet tapailemaan jos ei miellytä. ap

[/quote]

Aika vitun kujalla taas alapeukuttajat. Normaalit ihmiset eivät tapaile mielestään epämiellyttävän näköisiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän