Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu jotain ihmistä, ihan ketä vaan

Vierailija
08.07.2015 |

"Mun mies on parempi kuin muut" ei ole suotavaa, toisin kuin "Mun mies on tosi hyvä".

Kehukaa :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on ihana. 16-vuotias poika ja jaksaa silti viettää aikaansa meidän vanhojen parissa vinkumatta kuinka tylsää. Mökillekin lähti mummon ja vaarin kanssa ihan mielellään, vaikka ei siellä mitään ihmeitä tekemisiä ole. Nyt eilen jaksoi kierrellä pitkän päivän äitinsä kanssa kauppakeskusta.

Ja sillä on vielä älyttömän hyvä huumorintaju, saa aina nauraa kanssaan. On parasta kahvi- ja matkaseuraa.

Vierailija
2/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveli on aivan loistava isä lapsilleen. Näkee, että lapset luottavat ja "katsovat ylöspäin" isäänsä. Huolehtii, osallistuu, kehuu, keskustelee ja antaa aikaa ja lämpöä. Lapsilla on hyvä ja turvallinen koti veljeni ja hänen vaimonsa, lasten äidin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Olen aina kaikkien tarvitsevien tukena. Kuunteleva ja keskusteleva, vaikka olisi omiakin huolia. Autan aina parhaani mukaan myös tekemällä asioita, jos vain saan pienenkin vihjeen, että tarvetta on. 

Harvinaisuus suorastaan olen minä. Enkä koe itseäni mitenkään hyväksikäytetyksi. Tämä on tapani elää. 

Vierailija
4/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jo omilleen muuttaneet aikuiset opiskelevat pojat on molemmat hyviä tyyppejä. Ei ollut ongelmia murrosiässä, hoitavat laskunsa, tekevät ruokaa, siivoavat (Vaikka välillä pitää muistuttaa) ja ovat kohteliaita ja hyvä tapaisia. En koe onnistuneeni kasvatuksessa, vaan pojat ovat luonnostaan hyvätapaisia  ja asiansa hyvin hoitavia. Eikä kumpikaan ole kokenut tarvetta koskaan hävetä meitä, vaan ihan kulkevat kaupoilla samaa matkaa, jos yhtä aikaa johonkin asiaa on. 

Vierailija
5/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IHANA!♡.♡

Vierailija
6/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun näytönohjaajiani ja vastaanottajia, kun opiskelin oppisopimuksella. Olitte oikeasti hyviä esikuvia minulle, lähihoitajaopiskelijalle Helsingissä. :-)

Vierailija
7/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:37"]

Mun jo omilleen muuttaneet aikuiset opiskelevat pojat on molemmat hyviä tyyppejä. Ei ollut ongelmia murrosiässä, hoitavat laskunsa, tekevät ruokaa, siivoavat (Vaikka välillä pitää muistuttaa) ja ovat kohteliaita ja hyvä tapaisia. En koe onnistuneeni kasvatuksessa, vaan pojat ovat luonnostaan hyvätapaisia  ja asiansa hyvin hoitavia. Eikä kumpikaan ole kokenut tarvetta koskaan hävetä meitä, vaan ihan kulkevat kaupoilla samaa matkaa, jos yhtä aikaa johonkin asiaa on. 

[/quote]

Asuvat omillaan ja muistutat siivouksesta?

No panen paremmaksi, eipä tarvitse aikuisten poikien elämään puuttua. Itse hoitavat asiansa. 

Tuota häpeä-juttua en myöskään tajua. Onko jokin lähtökohta, etteivät nuoret voi esiintyä vanhempiensa seurassa? Kyllä meillä aina on onnitunut ja ei ole tullut mieleenkään kenellekään, että muutoin olisi. 

Vierailija
8/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa mun on hyvä olla ja saat mut niin helposti nauramaan. Oot varmaan yksi ihanimmista ihmisistä, jonka olen tavannut. :)

Vierailija
9/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairaus jonka takia tarvin käydä säännöllisesti sairaanhoitajan vastaanotolla. Yksi heistä on tosi mukava. On rauhallinen ja malttaa kuunnella mun sepustukset vaivoistani loppuun asti. On myös läsnäoleva ja empaattinen ja antaa vinkkejä miten mennä asioissa eteenpäin. On ollut mun tukena pitkään. Ihminen paikallaan.

Vierailija
10/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esimiesasemassa ja tällä hetkellä olen todella tyytyväinen alaisiini. He ovat ahkeria, luotettavia ja muutekin mukavia ihmisiä.

Vierailija
11/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola odusoga ja Kylli kukk ovat täydellisiä

Vierailija
12/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja Marina on pitkäpinnaisin koskaan tapaamani ihminen ja todellinen selviytyjä. Ja hyvin kaunis. 

Vierailija
13/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on minun sielunkumppani ja tärkein minulle.
Minun äiti, isä ja veli ovat erittäin tärkeät ja rakkaat

Vierailija
14/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos parhaalle ystävälleni, jonka kanssa olen ollut ystävä nyt jo 16 vuotta ala-asteesta lähtien. Aina jaksanut tukea ja nostaa ylös mudasta! Olet tehnyt aina aikaa minulle ja huolehtinut. Todellinen ystävä! <3

Vierailija
15/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, tänään huomasin pitkästä aikaa, miten kaunis olet. Ja osaat olla fiksukin.

Vierailija
16/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa äidit kehuvat poikiaan siitä että viettävät aikaa heidän kanssaan. 

Vierailija
17/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Ihailen isääni varsinkin näin aikuisiällä. Hän on todella viisas mies, joka kohtelee äitiäni hyvin, samoin kuin ketä tahansa ihmistä. Hän osoittaa arvostavansa ihmisiä, joita muut voisivat halveksia. Esimerkiksi pysäytti auton auttaakseen humalaista miestä, joka oli pyöränsä kanssa ojassa. Ja vastaavien avuntarvitsijoiden auttamista olen ollut todistamassa muulloinkin. Hän ei ole koskaan tuominnut ketään.

Myös oman kasvatukseni suhteen hän on ollut viisas. Kukaan ei ole täydellinen, mutta uskon että suurelta osin isäni ansiosta omaan hyvän itsetunnon ja toisaalta myös suuren empatiakyvyn. Hän on myös monesti sanonut meille lapsille (varsinkin, kun pesästälähdön aika lähestyi) että teimmepä millaisia tahansa valintoja, hän rakastaisi meitä aina ja olisimme aina tervetulleita kotiin.

Vierailija
18/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman paras anoppi. On sydämellisin ja auttavaisin ihminen jonka tunnen. On tukenut meitä vaikeina aikoina paljon.

Lisäksi osaa leipoa oman äitini jälkeen maailman toiseksi parasta pullaa. :)

Vierailija
19/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun sitä ihanaa, hyväsydämistä, söpöä naista, joka lukee juuri tätä minun viestiäni. Kenties hän on se, ajattelen minä tätä näpyttäessäni. Oliko niin tarkoitettu ja käsi kirjoitettu. Oliko se sattumaa, en tiedä. Mutta juuri hänelle terveiseni laitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän