Miten kertoa miehelle
että kaipaan enemmän läheisyyttä. Kosketusta, suutelua, seksiä. Miestäni nämä eivät tunnu kiinnostavan. Aina kun olen yrittäny ottaa asian puheeksi, menee tappeluksi. Miten voisin ilmaista asian niin, että mies ymmärtäisi kuinka tärkeitä nämä asiat ovat minulle? Olemme olleet kohta 3 vuotta yhdessä ja tuntuu että läheisyys on kadonnut.
Kommentit (7)
Jos ei sanomalla mene perille niin lähetä sähköpostia
Mitä jos miehesi alkaisi jankuttaa, kuinka tärkeää hänelle on saada peppuseksiä päivittäin?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:50"]Mitä jos miehesi alkaisi jankuttaa, kuinka tärkeää hänelle on saada peppuseksiä päivittäin?
[/quote]
No ei nyt taida olla ihan sama asia. Eikös jonkinlainen läheisyys kuitenkin kuulu parisuhteeseen? Ei ole kivaa kun toinen torjuu kokoajan pienetkin hellyydenosoitukset, eikä myöskään itse anna toiselle niitä yhtään. Aika arvottomaksi tässä itsensä tuntee. Ap
No ottaisit heteron niin kunnon miehet jäis meille!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:50"]Mitä jos miehesi alkaisi jankuttaa, kuinka tärkeää hänelle on saada peppuseksiä päivittäin? [/quote] No ei nyt taida olla ihan sama asia. Eikös jonkinlainen läheisyys kuitenkin kuulu parisuhteeseen? Ei ole kivaa kun toinen torjuu kokoajan pienetkin hellyydenosoitukset, eikä myöskään itse anna toiselle niitä yhtään. Aika arvottomaksi tässä itsensä tuntee. Ap
[/quote]
No miksi tilanne on tuollainen? Nalkutatko miehelle?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:50"]Mitä jos miehesi alkaisi jankuttaa, kuinka tärkeää hänelle on saada peppuseksiä päivittäin? [/quote] No ei nyt taida olla ihan sama asia. Eikös jonkinlainen läheisyys kuitenkin kuulu parisuhteeseen? Ei ole kivaa kun toinen torjuu kokoajan pienetkin hellyydenosoitukset, eikä myöskään itse anna toiselle niitä yhtään. Aika arvottomaksi tässä itsensä tuntee. Ap
[/quote]
No miksi tilanne on tuollainen? Nalkutatko miehelle?
[/quote]
En normaalia enempää :D yritän olla kaikinpuolin ihana miehelleni, mutta jotenkin hän ei enää innostu minusta.
Ei tarkoittaa ei. Yritä sisäistää se.