Millainen lompakko sulla on? Paljon maksoi
Lompakkosi
Kommentit (29)
Ostin vuosia sitten Radleyn lompakon Sokokselta. Maksoi muistaakseni n. 80 euroa.
Ei ole mennyt käytössä vielä miksikään.
Amsterdamin lentokentältä toista kymmentä vuotta sitten ostettu Furla. Oisko jotain toista sataa maksanut.
Teillä muilla on kallis lompsa, vähän rahaa. Mulla on halpa lompsa ja paljon rahaa.
Longchampin ikivanha, siinä on hevosen kuva ja se on oikein kestävä.
En muista hintaa ollenkaan.
Ostan melkein kaikki laukut yms. longchampilta tuon kestävyyden takia, esim. kauppakasseina toimivat longchampit on vieläkin kuin uudet, vaikka ne on olleet vuosikausia kauppakasseina.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vuosia sitten Radleyn lompakon Sokokselta. Maksoi muistaakseni n. 80 euroa.
Ei ole mennyt käytössä vielä miksikään.
Radleyt on tosi hyvälaatuisia, en tiennyt, että niiden tuotteita saa suomesta.
Nahkalompakko kuluu kassissa kauhtanan näköiseksi. Pakko uusia vuoden, parin välein. Miten jollain muka kestää hyvänä vuoskymmenet?
v2002 ostin prismasta,maksoi 15euroa,jotain mokan tapaista. Ihan ok vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Nahkalompakko kuluu kassissa kauhtanan näköiseksi. Pakko uusia vuoden, parin välein. Miten jollain muka kestää hyvänä vuoskymmenet?
Riippuu sen nahan laadusta. Laadukas nahka kans kuluu eri tavalla, patinoituu, ja se näyttää vaan paremmalta.
Kotimainen, nahkaa, ostettu alan liikkeestä markka-aikaan, maksoi muistaakseni jotain 130 - 140 markkaa, mikä oli siihen aikaan mielestäni kauhean paljon. Lompakko on ollut käytössäni yli 20 vuotta, kerran se on varastettukin, mutta sain sen pari vuotta myöhemmin takaisin poliisilaitoksen kautta.
Tämäntapainen, mutta vihreä-musta: https://www.salamakauppa.fi/tuote/naisten-lompakko-si-ve
Vierailija kirjoitti:
Marimekon pussukka, en muista hintaa.
Mulla myös. Lahjaksi saatu.
Lompakko hajosi pari vuotta sitten ja tuohon mahtuu muutamat kortit joten sitä olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mennyt käytössä vielä miksikään.Radleyt on tosi hyvälaatuisia, en tiennyt, että niiden tuotteita saa suomesta.
Radley mullakin, Sokoksesta ostettu, mustavalkokuvioinen, satasen maksoi. Täysin uudenveroinen vielä neljänkin käyttövuoden jälkeen, ja kaikki tarvittava mahtuu.
Semmoinen perus, jossa pari vetskaritaskua ja monta lokeroa. Nahkaa tietysti ja musta. Kirpparilta joskus ostin parilla eurolla. Mulla on jemmassa muutama uusi odottamassa. Käyttämättömiä lompakoita saa tosi halvalla mm. Kontista
Luovuin lompakosta noin 15 vuotta sitten. Taskun pohjalla on pari kolikkoa minigrip pussissa, joka on ommeltu naftiksi.
En tiedä mitä maksoi, sain äidiltä 18-vuotislahjaksi ja se oli käytössä mulla muutama kuukausi vajaa 25 vuotta. Ei siis mitään kertakulutusmuotia. :D
Mulla on lompakkona noin viidensadan arvoinen Vuitton. Ehkä hieman huvittavaa että siinä ei ole oikeastaan koskaan käteistä, ja jos on niin alle 10eur :D
Pankkikortteja toki useampi.
Aika iso. Mahtuu suuria seteleitä.