Olen sairas?
Tänään tuntui kuin ihon alla ryömisi ötököitä. Raapinut ihoa rikki jo monta tuntia. Seinillä haahuilee varjoja ja lattialla kävelee värikkäitä jalanjälkiä. Alkaa pikkuhiljaa pelottamaan tää pää.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:56"]Amfetamiinia ???
[/quote]
En käytä mitään.
Voitko soittaa jollekkin läheiselle tai ensiapuun
Kannattaa varmaan aloittaa rauhoittumalla.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:59"]Voitko soittaa jollekkin läheiselle tai ensiapuun
[/quote]
En halua minnekkään pöpilään.
Siis sulla on valot päällä huoneessa ja silti seinillä on varjoja jotka liikkuu? Nyt tarvitset kyllä lepoa. Toivottavasti et käy töissä tai opiskele.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:01"]Siis sulla on valot päällä huoneessa ja silti seinillä on varjoja jotka liikkuu? Nyt tarvitset kyllä lepoa. Toivottavasti et käy töissä tai opiskele.
[/quote]
On valot päällä. Olen kesälomalla, mutta syksyllä alkaa koulu.
Pystytkö nukkumaan hyvin? Onko sulla unta helpottavia lääkkeitä?
päivystykseen. harhat voi olla joo mielen sairauden oireita, mutta myös esim. aivokasvain yms. voi aiheuttaa joskus hallusinaatioita.
sitä paitsi osastolla on ihan jees. saa kerätä voimia ja parannella itseään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]Pystytkö nukkumaan hyvin? Onko sulla unta helpottavia lääkkeitä?
[/quote]
Nukun aika huonosti. Nytkin olen valvonut 38 tuntia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]päivystykseen. harhat voi olla joo mielen sairauden oireita, mutta myös esim. aivokasvain yms. voi aiheuttaa joskus hallusinaatioita.
[/quote]
En tiennytkään että aivokasvaimestakin voi tulla harhoja. Osastoista kuullut niin paljon pahaa etten tiedä mitä niistä ajatella. Toisaalta se voisi kai olla ihan hyväkin asia, saada levätä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]päivystykseen. harhat voi olla joo mielen sairauden oireita, mutta myös esim. aivokasvain yms. voi aiheuttaa joskus hallusinaatioita.
[/quote]
En tiennytkään että aivokasvaimestakin voi tulla harhoja. Osastoista kuullut niin paljon pahaa etten tiedä mitä niistä ajatella. Toisaalta se voisi kai olla ihan hyväkin asia, saada levätä.
[/quote]
no mulla loppu just 7kk osastojakso ja voin suositella. kaikki tietty riippuu kaupungista, osastosta ja kaikesta mut jos meet vapaaehtoiseen hoitoon niin voit lähteä jos et halua enää olla siellä.
unettomuudesta voi mennä psykoosiin pahemmin. olis hyvä jos saisit unilääkkeillä nukuttua ettei tilanne menis niin pahaks että et enää tajua niiden olevan harhoja.mene päivystukseen ja kerro että on hallusinaatioita.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]päivystykseen. harhat voi olla joo mielen sairauden oireita, mutta myös esim. aivokasvain yms. voi aiheuttaa joskus hallusinaatioita.
[/quote]
[/quote]
no mulla loppu just 7kk osastojakso ja voin suositella. kaikki tietty riippuu kaupungista, osastosta ja kaikesta mut jos meet vapaaehtoiseen hoitoon niin voit lähteä jos et halua enää olla siellä.
unettomuudesta voi mennä psykoosiin pahemmin. olis hyvä jos saisit unilääkkeillä nukuttua ettei tilanne menis niin pahaks että et enää tajua niiden olevan harhoja.mene päivystukseen ja kerro että on hallusinaatioita.
[/quote]
Kiitos. :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]Pystytkö nukkumaan hyvin? Onko sulla unta helpottavia lääkkeitä?
[/quote]
[/quote]
Voi johtua pelkästä unenpuutteesta. Koita saada nukuttua kunnon yö niin voivat olla tiessään. Ei ne sua pöpilään lääkärissä laita vaan unille. Näin samassa tilanteessa kerran myös liikkuvia varjoja ja kaikkea outoa. Ja olen ihan terve.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]Pystytkö nukkumaan hyvin? Onko sulla unta helpottavia lääkkeitä?
[/quote]
[/quote]
Voi johtua pelkästä unenpuutteesta. Koita saada nukuttua kunnon yö niin voivat olla tiessään. Ei ne sua pöpilään lääkärissä laita vaan unille. Näin samassa tilanteessa kerran myös liikkuvia varjoja ja kaikkea outoa. Ja olen ihan terve.
[/quote]
Joo. Ei laita ei. Ei varmasti laita.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:17"]Minkä ikäinen olet?
[/quote][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:17"]Minkä ikäinen olet?
[/quote]
19
Hei nyt päivystykseen yhteys. Syy voi olla fyysinen tai sitten psykoosi. Se pitää selvittää joka tapauksessa. Ne psykiatriset osastot joilla olen ollut (vapaaehtoinen hoito) ovat olleet todella mukavia ja hoitajat mukavia. Eli kyllä, olet sairas, ja tarvitset hoitoa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]Pystytkö nukkumaan hyvin? Onko sulla unta helpottavia lääkkeitä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo. Ei laita ei. Ei varmasti laita.
[/quote
Kokeile itse valvoa 38 tuntia ja katso näkyykö pikku-ukkoja..Kyllä toi on jo niin pitkä aika valveilla että ei siihen mitään sairautta tarvita et harhoja tulee.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:29"]Hei nyt päivystykseen yhteys. Syy voi olla fyysinen tai sitten psykoosi. Se pitää selvittää joka tapauksessa. Ne psykiatriset osastot joilla olen ollut (vapaaehtoinen hoito) ovat olleet todella mukavia ja hoitajat mukavia. Eli kyllä, olet sairas, ja tarvitset hoitoa.
[/quote]
Okei, kiva kuulla että teillä on ollu hyviäkin kokemuksia.
Amfetamiinia ???