Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Suomessa hankkia palkatun ystävän?

Vierailija
07.07.2015 |

En kestä enää tätä yksinäisyyttä... :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Seksiseuralaisen saa tilatttua kanssa myös pariksi tunniksi halimaan. Ja kyllä niitä ystäviä löytyy, mene pihalle :)

Vierailija
2/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:22"]En kestä enää tätä yksinäisyyttä... :(
[/quote]

Mistä itse luulen että johtuu se ettei sinulla ole ystäviä? Millainen on normaali arkesi, töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:22"]En kestä enää tätä yksinäisyyttä... :( [/quote] Mistä itse luulen että johtuu se ettei sinulla ole ystäviä? Millainen on normaali arkesi, töitä?

[/quote]

Olen sosiaalisesilta taidoiltani huono. Pilaan potentiaaliset kaverisuhteet jännittämällä niin kovasti sitä, että hyväksytäänkö minut, että toinen kyllästyy kömpelyyteeni ja ottaa etäisyyttä. Palkatun ystävän kanssa ei tarvitsisi murehtia sitä, jättääkö hän minut ilman syytä.

Psykologilla käyn ja hän on vähän kuin palkallinen juttukaveri, mutta emme tietenkään voi tehdä mitään yhdessä, kun "ystävyys" ei ulotu toimiston ulkopuolelle.

Seksipalvelujen tapeessa en ole.

Vierailija
4/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut? :) Mä voisin olla sun kaveri, ihan ilmaiseksi :) n20

Vierailija
5/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt että pitäisi kehitellä semmoinen ystävän etsintäpälvelu. Kaikenlaisia treffi sivustoja jo löytyy. Ongelma on vain siinä että mistä voi tietää että hakevatko kaikki vilpittömästi ystävää vai jotain muuta. Ainakin seurakunnilla on näitä ystävä palveluita. Eli vapaaehtoiset toimivat ystävinä.

Vierailija
6/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:40"]Olen usein miettinyt että pitäisi kehitellä semmoinen ystävän etsintäpälvelu. Kaikenlaisia treffi sivustoja jo löytyy. Ongelma on vain siinä että mistä voi tietää että hakevatko kaikki vilpittömästi ystävää vai jotain muuta. Ainakin seurakunnilla on näitä ystävä palveluita. Eli vapaaehtoiset toimivat ystävinä.
[/quote]

Ihana idea :)

Vierailija
7/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, häviskö ap? :( Pidän ketjun tallella ja palaan illalla palstailemaan, jos vaikka haluat tutustua :) -6

Vierailija
8/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aina tätä. Rahat oli viimeks jollain loppu, ja sitten joku lupas laittaa rahaa ja tosissaan kysseli ja useet tarjos apua ja ap katos kuin savu ilmaan..

Vierailija
9/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä edelleen täällä. Asun Tampereella. Mutta ahdistaa ajatus tavata ihmisiä netin kautta, kun siinä taas altistaa itsensä uudelle pettymykselle... :(

Vierailija
10/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:03"]Olen kyllä edelleen täällä. Asun Tampereella. Mutta ahdistaa ajatus tavata ihmisiä netin kautta, kun siinä taas altistaa itsensä uudelle pettymykselle... :(
[/quote]

Olen muuttamassa Tampereelle ensi kuussa opiskelemaan. Olen huono tekemään ystäviä ja tulen tod näk jäämään yksinäiseksi (menen vielä yksiöön...) Aletaanko kavereiksi? (Tämä ei ole vitsi) Terveisin n19

Vierailija
11/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä ahdistaa sosiaalisuus, siksi ei vastaa ystäväehdokkaille. Ymmärrettävää.

Vierailija
12/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen ap oot?

Vierailija
13/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisella ristillä on ystäväpalvelu yksinäisille ihmisille. Eikä maksa mitään.

Vierailija
14/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:20"]Ap:tä ahdistaa sosiaalisuus, siksi ei vastaa ystäväehdokkaille. Ymmärrettävää.
[/quote]

Vastasihan se.

Vierailija
15/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua paineita, niin palkkaa jonkun avustaja-nimikkeellä pariksi tunniksi viikossa. Silloin ei ole itse niin alttiina.

Vierailija
16/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:03"]Olen kyllä edelleen täällä. Asun Tampereella. Mutta ahdistaa ajatus tavata ihmisiä netin kautta, kun siinä taas altistaa itsensä uudelle pettymykselle... :(
[/quote]

Hei, mäkin olen Tampereelta! :) Minkä ikäinen oot? -6