Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen suihinottoa

Vierailija
20.02.2022 |

Kuinka usein pyydätte miestä pesemään vehkeen ennenkuin otatte sen suuhun? Miltä se maistuu kun se on ensin omassa pillussa käynyt?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pesee aina ennen seksiä. Jos ei ole vaikka aikasin aamulla kerinnyt, sanoo, että älä nyt ota en ole pessyt vielä. Niin huomaavainen on mun mies.

Tänään kun kultamitali-pikkukännin otti, kysyi haluanko kielihoitoa, ja menin toki pesulle. Hän ei siis yrittänytkään itse saada, saa taas aamulla sitten pesun jälkeen. Kuten minäkin.

Vierailija
2/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pesee aina ennen seksiä. Jos ei ole vaikka aikasin aamulla kerinnyt, sanoo, että älä nyt ota en ole pessyt vielä. Niin huomaavainen on mun mies.

Tänään kun kultamitali-pikkukännin otti, kysyi haluanko kielihoitoa, ja menin toki pesulle. Hän ei siis yrittänytkään itse saada, saa taas aamulla sitten pesun jälkeen. Kuten minäkin.

Mutta jos mies ei menisikään oma-aloitteisesti pesulle, niin maistuisiko silti kulli suussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymyksen jälkeen vaikea uskoa, miksi ukot eivät saa naista.

Vierailija
4/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysellyt, koska on pessyt. Perus hygienia kunnossa, niin aina on ollut ihan ok, vaikka ei nyt mikään raikas. Parhaalta se maistuu oman pimpulan jäljiltä.

N41

Vierailija
5/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulette fwb suhteessa yhdessä hotelliin tmv. niin käyttekö vuorotellen peseytymässä?

Ainakin itseäni kiihottaa se toisen riisuminen, seksikäs pukeutuminen on osa juttua ja lisää kokonaisuudesta saatavaa nautintoa.

Vierailija
6/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulette fwb suhteessa yhdessä hotelliin tmv. niin käyttekö vuorotellen peseytymässä?

Ainakin itseäni kiihottaa se toisen riisuminen, seksikäs pukeutuminen on osa juttua ja lisää kokonaisuudesta saatavaa nautintoa.

Vierailija
7/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että nainen suullaan puhdistaa minut. Ennen aktia ja varsinkin kakkosen jälkeen. Ei ole kukaan kieltäytynyt.

Vierailija
8/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto toimii meillä paremmin ennen seksiä osana lämmittelyä, en muista että olisin suoraan pillusta suihin ottanut koskaan.

Myönnän että en ole mikään hygieniahullu tässä asiassa. En ole pyytänyt pesemään etukäteen, suihinotto on yleensä vähän spontaanimpaa toimintaa että ei tule mietittyä mitään pesuja.

Maistuu aina ihan puhtaalle ja tuoksuukin. Tai voi olla perus ominaistuoksu iholla, se on kiihottavaa itseasiassa. Voi olla että kun ei ole esinahkaa enää miehellä, terveydellisistä syistä poistettu, niin pysyy siksi puhtaampana.

Vierailija
9/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatte pariskunnalta kun toinen menee paskalle, toinen venaa rappukäytävässä sen aikaa.

Vierailija
10/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Puhtaus on puoli ruokaa mutta samalla ikävä keskeytys. Harvemmin tulee mieleen sen jälkeen alkaa virittelemään korselettia ja saumasukkia.

Vierailija
11/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatte pariskunnalta kun toinen menee paskalle, toinen venaa rappukäytävässä sen aikaa.

Vai niin. Asutaan OK talossa.

Vierailija
12/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen ei kysellyt puhtaudesta mitään kun illalla otti suuhun.

Edellisenä iltana oli pesty.

Olisin käynyt pesulla mutta ei antanut mennä kun halusi kutkuttaa ja pitkään

Vierailija
13/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Puhtaus on puoli ruokaa mutta samalla ikävä keskeytys. Harvemmin tulee mieleen sen jälkeen alkaa virittelemään korselettia ja saumasukkia.

Eli maltatteko sen hetken että käytte bideellä? Toinen valmistelee vuoteen avauksen, toinen kuoharit lasit, pullon (avaamatta) ja kun molemmat puhdistautuneet, voidaan aloittaa juhlallinen yhdessäolo. Näin ainakin minä miehenä toivon.

Vierailija
14/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli maltatteko sen hetken että käytte bideellä? Toinen valmistelee vuoteen avauksen, toinen kuoharit lasit, pullon (avaamatta) ja kun molemmat puhdistautuneet, voidaan aloittaa juhlallinen yhdessäolo. Näin ainakin minä miehenä toivon.

Mistä alapeukut?

Vierailija
15/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä ne ihanat omalimiehet jotka on hyviä rakastajia, peseekö ne vehkeensä

Vierailija
16/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen aina vessassakäynnin yhteydessä kalun. Todennäköisyys joutua kotona spontaanin suihinoton kohteeksi on paljon suurempi silloin, kun pitää omasta hygieniastaan huolta.

Nuorempana oli ongelmia tulehdusten kanssa josta oppi pitämään puhtaudesta huolta.

Vierailija
17/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut?

Täällä tulee järjettömiä alapeukkuja millon mistäkin, ei kande edes miettiä niitä. Yleensä niitä saavat naisten kirjoitukset eniten.

Vierailija
18/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pestä. Neurootikkojen kanssa en viihdy. Alapää posliinina tosin hyvä.

Vierailija
19/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuossa joskus, kun nuorena tyttöystävälle kelpasi muna suuhun vaikka oli viimeisimmästä pesusta aikaa, ei valittanut koskaan.

Sen jälkeen monet pyysivät pesemään ensin. Ja yllättäen pitkässä suhteessa koko touhu loppui. Nyt eronneena nelikymppisenä saa taas laittaa munaa naisten suuhun. Ensimmäinen tapailunainen eron jälkeen oli aina valmis imemään, ei pesua, ja suoraan pillusta suuhun. Anaalista ei sentään suostunut ottamaan suoraan vaan piti käydä välissä pesemässä.

Nykyiselle ehdotin että käyn yhdynnän välissä pesemässä vehkeen ennenkuin ottaa suuhun, mutta ei kuulemma tarvinnut. Sittemmin olen aika ronskisti vain ottanut tukasta kiinni ja laittanut vehkeen suuhun esim asennon vaihdon yhteydessä.

Monenlaisia naisia sitä on. Itse en pysty nuolemaan pillua jos se haisee. Puhdas pillu kyllä maistuu hyvälle ja sitä on mukava nuolla.

Vierailija
20/23 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies ei menisikään oma-aloitteisesti pesulle, niin maistuisiko silti kulli suussa?

Mitä luulet räkäln vessas taijossain päivän kestäväs gaalas on illal hikistä ja maukasta tarjolla ja naiset himona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi