Minulla on aivan hirveä kroppa :(
Näytän miesmäiseltä monsterilta, vaikka laihduttaisin itseni olemattomiin. Olkapäät ovat leveät kuin uimarilla ja selkä on pitkä. Ainut asu, missä tunnen itseni naiselliseksi on korkeavyötäröinen kynähame, joku nätti pusero ja korkkarit. Mutta eihän noin voi aina pukeutua.. jos yritän pukeutua vaikka farkkuihin ja t-paitaan, niin monsterifiilis palaa. Mikä avuksi vai pitääkö vain hyväksyä itsensä?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:43"]
Onko joku mies joskus haukkunut ulkonäköäsi!?
[/quote]
Tällainen tapaus kävi kerran. Tapasin baarissa yhden miehen ja meillä oli hauska ilta keskenämme. Sovittiin nähdä seuraavana viikonloppuna toisessa baarissa. Mies oli kaveriporukan keskellä, jutteli jotain kavereilleen ja katsoi välillä minua - mutta ei tullut luokseni. Kaverini sanoi sitten kuulleensa, kun miehen kaveriporukka jutteli keskenään: "Se olikin sitten noin iso. Skrode nainen yms". Ja silloinkin olin normaalipainon alarajoilla :'( ap
Googlaa fat people. Mulle tulee aina parempi mieli kun huomaan että on paljon rumempia ja lihavempia ihmisiä kuin minä ;)
Nii ja onko kroppasi liikunnalla muokattavissa? Itse ainakin aloitin taas liikuntaharrastuksen kun huomasin nuo ylimääräiset 5kg...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:51"]
Googlaa fat people. Mulle tulee aina parempi mieli kun huomaan että on paljon rumempia ja lihavempia ihmisiä kuin minä ;) Nii ja onko kroppasi liikunnalla muokattavissa? Itse ainakin aloitin taas liikuntaharrastuksen kun huomasin nuo ylimääräiset 5kg...
[/quote]
On muokattavissa, mutta siinähän nuo hartiat sitten levenee entisestään. Mikä olisi sellainen liikuntamuoto, joka ei tekisi niin? ap
Jokaisessa on joku vika. Hartioilleen ei voi mitään.
Onko joku mies joskus haukkunut ulkonäköäsi!?