Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ystävien seurassa aina se joka saa kuunnella toisten hehkutusta parhaasta ystävästään

Vierailija
20.02.2022 |

Minulla on muutama ystävä jotka usein puhuvat minulle mitä kaikkea ovat tehneet parhaan ystävänsä kanssa. Mutta kun itselläni ei ole parasta ystävää niin tunnen itseni ulkopuolisuutta. Olen miettinyt, että miksi pitää hehkuttaa seurassani niitä toisia ja näin tehdä selväksi, että en ole yhtä tärkeä. Yksi ystävistäni on useasti kertonut kuinka tämä yksi paras ystävänsä on tärkeämpi kuin muut, en ymmärrä mitä hän tällä hakee? Mitä tohon pitäisi edes vastata?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kenellä samanlaista? Tunnen usein itseni vielä yksinöisemmäksi näiden ystävien seurassa kuin yksin ollessani. Mutta ei sekään ole parempi vaihtoehto, ettö olisin aina yksin. Voiko aikuisena saada vielä uusia ystäviä?

Vierailija
2/3 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää käyttäytymistä! Johan se pikkulapsille opetetaan, että jos on kaverin A kanssa, ei sanota hänelle, että kaveri B on paras kaveri ja tämä A vain paremman puutteessa kelpaava, kun ei B päässyt tällä kertaa leikkimään.

Sano suoraan sille kaverillesi, kun hän seuraavalla kerralla painottaa, että joku toinen on tärkeämpi ystävä kuin sinä, että taidatkin lähteä kotiin, kun et viitsi olla mikään hätävara kenellekään.

Aikuisenakin saa uusia ystäviä! Älä luovuta! Minä olen arka ja hiljainen ja muuttanut uusille paikkakunnille töiden perässä. Uusien ystävien löytäminen on aina yhtä vaikeaa, mutta olen kuitenkin onnistunut. Nykyisessä kaupungissani olen saanut ystävän työpaikalta ja harrastuksesta. Minulla on myös lapsi, jonka kaverin äidistä olen saanut ystävän, jota tapaan myös ihan kaksin ilman lapsia. Ystävieni kanssa käyn kahvilla, elokuvissa, teatterissa ja erilaisissa tapahtumissa. Ehkä sinäkin voisit kysyä joltain mukavan tuntuiselta puolitutulta, lähtisikö hän seuraksi elokuviin tai teatteriin katsomaan näytöstä X, josta olet kuullut kehuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää käyttäytymistä! Johan se pikkulapsille opetetaan, että jos on kaverin A kanssa, ei sanota hänelle, että kaveri B on paras kaveri ja tämä A vain paremman puutteessa kelpaava, kun ei B päässyt tällä kertaa leikkimään.

Sano suoraan sille kaverillesi, kun hän seuraavalla kerralla painottaa, että joku toinen on tärkeämpi ystävä kuin sinä, että taidatkin lähteä kotiin, kun et viitsi olla mikään hätävara kenellekään.

Aikuisenakin saa uusia ystäviä! Älä luovuta! Minä olen arka ja hiljainen ja muuttanut uusille paikkakunnille töiden perässä. Uusien ystävien löytäminen on aina yhtä vaikeaa, mutta olen kuitenkin onnistunut. Nykyisessä kaupungissani olen saanut ystävän työpaikalta ja harrastuksesta. Minulla on myös lapsi, jonka kaverin äidistä olen saanut ystävän, jota tapaan myös ihan kaksin ilman lapsia. Ystävieni kanssa käyn kahvilla, elokuvissa, teatterissa ja erilaisissa tapahtumissa. Ehkä sinäkin voisit kysyä joltain mukavan tuntuiselta puolitutulta, lähtisikö hän seuraksi elokuviin tai teatteriin katsomaan näytöstä X, josta olet kuullut kehuja.

Voisin tehdäkin noin, että lähden kotiin tai teen muulla tavoin selväksi etten ole tullut kuuntelemaan tuollaista. Ennen olen vain hymyillyt ja kuunnellut vaikka on harmittanut. Kiitos tsempeistä :)

Ehkä rohkaistun myös pyytämään jotakuta puolituttua vaikka leffaan tai yhille joku kerta.