Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miten osoitat kiinnostuksesi naiselle?

Vierailija
20.02.2022 |

Otsikossa jo kysymys tulikin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liha tiskiin

Vierailija
2/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liha tiskiin

Jos on peuraa tai hirveä kelpaa, muuten menee ovi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liha tiskiin

Hirvipeijaiset olis hyvä deittikohde!

Vierailija
4/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osoittaisin?

Joko minua tavoitellaan tai sitten pärjään oikein hyvin ilmankin.

Vierailija
5/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan tai kysyn jotain mistä voi aavistaa onko vastapuoli yhtään kiinnostunut.

Vierailija
6/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostusta ei nykypäivänä pysty osoittamaan millään tavalla. Se tekee tilanteesta erityisen hankalan niin miehelle, kuin naisellekin.

Vierailija
7/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäilen himokkaasti. 

Vierailija
8/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut hänen puheistaan ja asioistaan. Hyväkäytöksinen, katson silmiin, hymyilen.

Jos saan vastakaikua, lähestyn paremmin. Ei mitään vonkausjuttuja tai sääliä. Kun on suht normaalin näköinen, suihkussa käynyt ja opetellut normaalia elämää niin kyllä se onnistunut on..positiivinen niin ja täytyy huomioida myös muut ihmiset.

Yleensäkin sellainen kohteliaisuus ilman hyötytarkoitusta antaa paljon. nykyisin naimisissa. Mies 30 v

Vierailija
9/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson silmiin ja hymyilen. Puhun hänen kanssaan erilaisista asioista. Nainen katsoo silmiin, koskettelee kaulaansa ja mahdollisesti kaulakoruaan. Pyörittelee hiuksiaan sormissaan.

Minä hymyilen ja katson silmiin.

Nainen avaa hiuksensa nutturalta, heilauttaa päätään, laittaa hiuksensa ponnarille, edelleen hiplaillen, kosketellen niitä.

Puhumme hempeitä, kaikki merkit, hymyineen, katseineen, ilmeineen, kainosteluineen ovat ilmassa.

Kerron kiinnostukseni häntä kohtaan, naisen ilme muuttuu maireasta hymystä vakavaksi. Hän sanoo: olet tosi mukava, mutta voin olla vain ystävä..

Hymyni meinaa hyytyä, jotenkin onnistun kuitenkin pidättämään kyyneleeni, kerron hänelle, että olet pakeista huolimatta ihana, tosi symppis.

Lähden kotiin, murtunein mielin, sydämin.

Soitan äidilleni, itken pahaa oloani.

Miksi, oi miksi, en taaskaan kelvannut mukavalle naiselle, jollaisia tapaan aniharvoin, kysyn.

Äiti lohduttaa, "kuule: sinä kelpaat oikein hyvin, hän ei vain ollut sinua varten."

Minä kysyn: kuka sitten on minua varten?

Äiti vastaa: kyllä se oikea tulee vielä.

Opetus: se oikea tulee kyllä, mutta ei minulle.

Koska en kelpaa. 😥💔

Vierailija
10/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä seuraksi elokuviin, konserttiin, keikalle, teatteriin tai vaikka makutuomariksi vaateostoksille.

Sano että voidaan olla vaan kavereita, mutta mulla olis pullo viinä.

Että tuletko maistamaan ?

Vierailija
11/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän ilmoille kunnon pierun, joka vapauttaa tunnelman.

Vierailija
12/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein näin:

Vierailija
13/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee naisen ja tilanteen mukaan

Vierailija
14/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osoita kiinnostustani.

Vierailija
15/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kutsun Teuvoiltamiin ja kutsuin naisen laulamaan kanssani Teuvolauluja.

Vierailija
16/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään jaksa mitenkään, ei siitä mitään hyötyä ole kun en kuitenkaan kelpaa naisille

Vierailija
17/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän dick-kuvan. Toimii joka kerta, tytöt reakoi aina.

Vierailija
18/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson silmiin ja hymyilen. Puhun hänen kanssaan erilaisista asioista. Nainen katsoo silmiin, koskettelee kaulaansa ja mahdollisesti kaulakoruaan. Pyörittelee hiuksiaan sormissaan.

Minä hymyilen ja katson silmiin.

Nainen avaa hiuksensa nutturalta, heilauttaa päätään, laittaa hiuksensa ponnarille, edelleen hiplaillen, kosketellen niitä.

Puhumme hempeitä, kaikki merkit, hymyineen, katseineen, ilmeineen, kainosteluineen ovat ilmassa.

Kerron kiinnostukseni häntä kohtaan, naisen ilme muuttuu maireasta hymystä vakavaksi. Hän sanoo: olet tosi mukava, mutta voin olla vain ystävä..

Hymyni meinaa hyytyä, jotenkin onnistun kuitenkin pidättämään kyyneleeni, kerron hänelle, että olet pakeista huolimatta ihana, tosi symppis.

Lähden kotiin, murtunein mielin, sydämin.

Soitan äidilleni, itken pahaa oloani.

Miksi, oi miksi, en taaskaan kelvannut mukavalle naiselle, jollaisia tapaan aniharvoin, kysyn.

Äiti lohduttaa, "kuule: sinä kelpaat oikein hyvin, hän ei vain ollut sinua varten."

Minä kysyn: kuka sitten on minua varten?

Äiti vastaa: kyllä se oikea tulee vielä.

Opetus: se oikea tulee kyllä, mutta ei minulle.

Koska en kelpaa. 😥💔

Pyydä ensin seuraksi jonnekin. Ellei lähde, tuskin on jatkossakaan kovin kiinnostava. Eli ensin jonnekin kahden tai porukalla, vasta sitten puhetta tunteista.

Joskus nainen voi ensin halua kuulla tunteista, mutta parempi on, että mies on ensin yrittänyt pyytää jonnekin. Aika harva mies niin kuitenkaan tekee, vaan ystävillänikin usein nainen on tehnyt aloitteen kiinnostavalle miehelle. Eli ensin aloite johonkin, vasta sitten tunnekeskustelu.

Vierailija
19/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein näin:

Aikas pervoa. Lapsi parka

mies54v

Vierailija
20/51 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen todella kiinnostunut tai jo ihastunut ei siitä oikein mitään tule.😂

Jos esimerkiksi tiedän kohtaavani seuraavana päivänä, en saa usein ollenkaan unta, ehkä joku 30min - tunti maksimissaan. Koita siinä sitten vaikutusta tai aloitetta tehdä seuraavana päivänä.

Eipä taida koskaan löytyä sitä molemminpuolista kiinnostusta. Välillä voi olla jotain flirttiä tai pientä kivaa, mutta aina ne suurimmat ihastukset ovat jääneet yksipuolisiksi. Ehkä ujoudesta ja jännityksestä johtuu. Muuten osaan kyllä jutella niin naisille kuin miehillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi