Onko vauva.fi muuttunut? Oletteko huomanneet?
Täällä on outoja ja erikoisia aloituksia mistä ei saa mitään selvää. Onko myös porukka kaikonnut?
Kommentit (35)
Itse pidän käännekohtana Suomen olympiakultaa, jonka jälkeen keskustelun sävy muuttui.
On. Provoketjut tuntuvat olevan haluttua tavaraa, kuin myös aloitukset joiden kärjistyminen trollaamiseksi on taattu. Kunnolla perustellut ja muotoillut viestit loistavat myös poissaolollaan koska jäävät sensuuriin, joka väitteestään huolimatta niitä viestejä ei ikinä julkaise.
Palsta on kuin suunniteltu kaaosgeneraattori.
Paška ollut ja paška tulee olemaan.
Kaikki muuttuu, entiselleen ei mikään jää....
Onneksi koronasta ei jankata samaan malliin kuin ennen (ihan millä näkemyksellä vaan). Se on ainakin selvä muutos.
Ainahan täällä on sunnuntaisin melkoinen avohoitomeininki
Jäätävä sensuuri. Keskustelijat siirtyneet ylikselle!
Tää muuttui jo silloin kun miehet löysi tiensä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan täällä on sunnuntaisin melkoinen avohoitomeininki
Minäkin olen avohoidossa!
Olen ihan yksin kotona hoidossa. Mikäs täällä oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan kamala paikka.
Kuin myös ulkomaailma. Hirveää katsoa ihmisiä maskit naamalla. Maailmanloppu.
Raflaavia ovat tulkintasi, sama kun toteaisi ”hirveää katsoa ihmisiä silmälasit päässä”.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosissa kaikki.
Yksi adhd lääkkeiden väärinkäyttäjä spämmää paskaa euforiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tää muuttui jo silloin kun miehet löysi tiensä tänne.
Jep, se on se suurin muutos.
Saahan täällä vinkua miten kaikki naiset ovat paskoja, mutta ei tarvitse ihmetellä, että siihen ei oikein saa vastakaikua.
Toisaalta nämä samat miehet tulevat selittämään jotain omiaan kaikkiin aiheestakin negatiivisesti miehistä kirjoitettuihin juttuihin. Esim. jos sanoo, että mies on normaalipainoisena käskenyt laihduttamaan 5 kg, tullaan keksimään "ja sehän meni tietty niin, että sä itse jankkasit siltä, että kuinka monta kiloa mun pitäisi laihduttaa!".
On