Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia merkityksellisiä tatuointeja teillä on?

Vierailija
06.07.2015 |

Tarinoita tatuointien takaa on kiva kuulla (no, lukea)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tatuoituna vatsassa hätäsektioarven vieressä Banksyn Balloon Girl. Siia se jossa tyttö leijailee pallojen mukana. Tyttövauvamme eli vain hetken ja hautajaisten jälkeen mulla oli kamala paniikki, että unohdan esikoisemme.

Vierailija
2/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, mutta yksi tarina on viimeaikoina erityisesti jäänyt mieleen.

Televisiosta tuli "Aatami etsii Eevaa"-sarjasta jakso, jossa oli mies, jonka käteen oli tatuoitu lohjalaisen yökerhon vip-kortti. "Kätevää kun kulkee aina mukana." Just. Aivan järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, mutta harkitsin vakavasti ottavani rintakehään tekstin Do no resuscitate (= elvytyskielto). Sain kuitenkin kuulla, ettei sitä tositilanteessa noudatettaisi, joten hylkäsin suunnitelman turhana.

Vierailija
4/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Kiotossa 6 vuotta ja rakastuin kaupunkiin ja sen poikki kulkevaan Kamo-jokeen, joten tatuoin ihan vaan sen joenhaaran oikeaan käteen (asuin sen lähistöllä ja tuli vietettyä paljon aikaa siinä haarakohdassa istuskellen :)). Näyttää vähän, no, hölmöltä kun moni kysyy että miks mulla on Y tatuoituna käpälään, niin saa kyllä selitellä... :D

Vierailija
5/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkassa lasten nimikirjaimet. Lapset kulkevat siis aina mukana, vaikka fyysisesti eivät aina mukana olekaan <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi