MIEHET: Ovatko lyhyet hiukset naisella turn-off?
Sellaiset tyylikkäät kuitenkin. Jotka sopivat kasvoihin ja eivät siis ole mikään kananperse yms.
Kommentit (32)
Kunhan yläpäässä on pidemmät kuin alhaalla niin on ihan ok.
No kokonaisuus ratkaisee, mutta kyllä pitkät hiukset ovat yleensä kauniimmat ja nainen jotenkin pantavamman näköinen niillä. Toki ohut liuru letti on aika jäätävä mutta eipä sen ohuuden huomaa kyllä lyhyistäkin jos oikeesti on harvahapsi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:06"]No kokonaisuus ratkaisee, mutta kyllä pitkät hiukset ovat yleensä kauniimmat ja nainen jotenkin pantavamman näköinen niillä. Toki ohut liuru letti on aika jäätävä mutta eipä sen ohuuden huomaa kyllä lyhyistäkin jos oikeesti on harvahapsi.
[/quote]
Samaa mieltä, ihan pskaa joku tuolla että tukkani oli pitkänä ohut, mutta leikkasin pottatukan ja nyt on niin pirun tuuhee. Ei, se ei ehkä vaam ole niin järkyttävän näköne, mutta ei siitä paksua ja hyvää saa tekemälläkään!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:06"]No kokonaisuus ratkaisee, mutta kyllä pitkät hiukset ovat yleensä kauniimmat ja nainen jotenkin pantavamman näköinen niillä. Toki ohut liuru letti on aika jäätävä mutta eipä sen ohuuden huomaa kyllä lyhyistäkin jos oikeesti on harvahapsi.
[/quote]
Samaa mieltä, ihan pskaa joku tuolla että tukkani oli pitkänä ohut, mutta leikkasin pottatukan ja nyt on niin pirun tuuhee. Ei, se ei ehkä vaam ole niin järkyttävän näköne, mutta ei siitä paksua ja hyvää saa tekemälläkään!
[/quote]
Ei ei, mutta näyttää paremmalta
Minä olen läski, ja mulla on lyhyet pinkit hiukset, ja vaikka olen nelikymppinen ja naimisissa, saan esim. töissä paljon positiivista palautetta miehiltä, ja myös naisilta. Ei siellä miehet muitten naisten hiuksia koskaan kommentoi mitenkään. Mulla on paksu hiuslaatu ja hiuksia on paljon, eli tuuheat hiukset, ei ole koskaan päätä myöden, eikä tarvi laittaa mitenkään kun kampaaja on hyvin leikannut, pari kertaa viikossa pesen shampoolla ja siinä se, helppous ja pirteys on se miksi mulla on tälläiset hiukset, ja jos se jonkun persettä kutittaa, niin voi voi. Mun miehellä on aina sänkitukka, eli minä olen meistä se "pitkähiuksinen".
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:11"]
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi, mutta naiselle kunniaksi. Pitkät hiukset on annettu naiselle hunnuksi."
1Kor.11:14-15
[/quote]
Aamen, Sisko, aamen!
[/quote]
Korjaa tätä sen verran, että alkukieli puhuu: Pitkät hiukset on annettu naiselle kruunuksi :)
Pääsääntöisesti miehet tykkää pitkistä hiuksista mutta niin kuin alusta voidaan johtaa on myös poikkeuksia :)
ei ole. Osaa naisista pukee lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät.
M42
Taitaapi olla makuasia. Tiedän paljon miehiä jotka oikein inhoavat lyhyttä tukkaa, mutta esim. oma aviomies tykkä enemmän lyhyistä (toki jos kasvoihin sopii).
Riippuu kai pään muodosta ja semmoisesta. Kaljukin nainen voi olla kiinnostava, mutta ne harvat kaljut taitavat olla syöpäpotilaita tai edustaa jotakin kummallista alakulttuuria.
-Mies 29v + 1v-
Polkkatukkaa lyhemmistä ei saa tyylikästä eikä seksikästä. Olen pahoillani naiset.