Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies sanoi tänään ekaa kertaa rakastavansa mua!

Vierailija
19.02.2022 |

Hui, miten ihana ja jännä tunne. Mä kyllä jo tavallaan tiesin, mutta mulle ei ole ikinä sanottu. Mä menin melkein sanattomaksi onnesta. Tiiättekö miltä se tuntuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko sinä hänelle samaa?

Vierailija
2/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on vähän aikaa tapailemani mies sanonut monta kertaa. Mutta käytös kertoo vähän toista. Joskus tuntuu että juuri nämä pahimmat ovat kovin helposti tunnustamassa sanallisesti rakkauttaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ei mies sanoisi, kun pimperoa tekee mieli.

Vierailija
4/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 21 vuotta, ja naimisissa 18 vuotta, ja muutama kuukausi sitten sanoi sen ensimmäisen kerran, ei tosin täysin spontaanisti silloinkaan, puhuttiin aiheesta, tai siis minä puhuin, mutta en mitenkään painostanut että sano kuten joskus olen tehnyt kun on mennyt siihen hermo ettei koskaan sano. Yleensä se on ollut että "samoin" tai kun kysyn että rakastatko minua, niin sanoo että tottakai, tai joo. Vaikeaa on.

Seurustelun alkuaikoina läheltä liippasi kun sanoi puhelimessa että etkö sä ole rakastunut että mä ainakin olen, mutta ei siis silloinkaan sanonut että mä rakastan sua. 

Vierailija
5/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko sinä hänelle samaa?

Sanoin ja se tuli täydestä sydämestä ja ihan epäröimättä.

Ollaan tapailtu jo pari vuotta ja pimpperon takia ei tällaista ole tarvittu. Suhde on vaan ollut muka kevyellä tasolla tähän asti, vaikka ollaankin oltu paljon yhteyksissä.

Vierailija
6/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuntuu olevan just noin. Jotkut lirkuttelee rakkauksia heti ensimmäisistä treffeistä ja se rakkaus onkin sitten häviävää laatua. Mutta sitten se mies, joka muutaman vuoden harkittuaan sen sydämestään sanoo, niin se on yleensä sitten totta. Se on suomalaisilla usein vähän näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan