Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gal Gadot on maailman kauneimpia naisia mielestäni

Vierailija
19.02.2022 |

Minusta hän on U P E A, kasvot ovat niin maagisen kauniit.

Onko palstalla muita samaa mieltä kanssani olevia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on paljon samaa kuin Elsa Patakyssä, joka hänkin on mielestäni aivan täydellisen kaunis.

ap

Vierailija
2/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se tuo vielä lisäbonuksen että ählämimaailma on aina naama norsunvitulla kun tuo israelilainen upea nainen on valkokankaalla sankarina.

t. änkyräpersu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ainakin on ihan lääpällään Gal Gadotiin ja raahaa minut katsomaan hänen elokuviaan, vaikka ne ovat kuraa. Saa kuolata, minä kuolaan Ricky Whittleä.

Vierailija
4/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/7ze3Mgh5cEguTZkv8

Gal Gadot Wonder Womanina on kyllä kaunis. En osaa sanoa kuka julkkisnaisista olisi mielestäni "maailman kaunein", mutta Monica Bellucci noin 28-52-vuotiaana oli todella, todella äärimmäisen kaunis. 

Vierailija
5/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvoin kehuu Gadotia, koska kadehtivat sen näköistä. Näin se vaan menee.

Vierailija
6/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harvoin kehuu Gadotia, koska kadehtivat sen näköistä. Näin se vaan menee.

Tunnetpa hyvin naiset. Minun ystäväpiirissäni kaikki pitävät Gal Gadotia kauniina ainakin sen keskustelun perusteella mitä kävimme ensimmäisen Wonder Woman -leffan jälkeen.

Vierailija
7/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan minun kälyltäni. Vaikea arvioida kauneutta objektiivisesti, kun näyttää ihan tutulta ihmiseltä. 

Vierailija
8/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava.

Puolustellut Israelin harjoittamaa väkivaltapolitiikkaa, ja ollut armeijassa itsekin aktiivisesti osallisena palestiinalaisten sortamiseen.

Kauneus on tästä ihmisestä kaukana.

Vierailija
9/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nättihän tuo on, mutta ei hän Siiri Angerkoskelle pärjää!

Vierailija
10/10 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kyllä nimenomaan sen näköinen, että ei aiheuta naisissa mitään närää tai kateutta, vaan on liki kaikkien mielestä nätti - ja naiset voivat sen sanoa.

Tietty sinun piireissäsi naiset voivat olla kuvailemasi kaltaisia, kertoo lähinnä siitä minkälaisessa ympäristössä sinä elät.