Minusta on surullista, kun englantilaisessa Sinkkuillallinen ohjelmassa on täytteenä jotain ö-luokan reality-esiintyjiä
Nytkin joku mies etsii selvästi oikeasti elämänkumppania, ja toivoi että illalliselle tuleva nainen ois mukava luomunainen, ei tekoripsiä eikä vahvaa meikkiä, niin sitten oven takana toljottaa joku tv:stä tuttu pakkeliharakka metrisissä muoviripsissä. Ja ääntä myöten teennäinen. Eikä aikomustakaan tutustua toiseen, vaan näkyä vain töllössä.
Minusta jotenkin noiden osallistujen huijaamista, että mukaan otetaan näitä paikallisia ö-luokan "seiskajulkkuja", mitä järkeä????
Samoin First dates UK ohjelma on hiemsn outo, olen siellä jo 2 kertaa nähnyt trans"naisen" pokkana menevän miehen kanssa treffeilke. Ne miehet tuskin ovat ilmeistä päötellen halunneet treffeille miehen kanssa.
Inhottaa katsella töllöstä kun ihmisiä sahataan brittiläisissä deittiohjelmissa linssiin ja näkyy pettymys kasvoilta.
Vaivaannuttavaa itsellekin.
Kommentit (10)
Samaa olen huokaillut. Mukajulkut mietiskelevät aina, että missäköhän vaiheessa toinen tunnistaa heidät ja sitten kun toinen sanoo, että näytät jotenkin tutulta, he kikattelevat olleensa jossakin sarjassa. Ja toinen raukka etsi vain tavallista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen huokaillut. Mukajulkut mietiskelevät aina, että missäköhän vaiheessa toinen tunnistaa heidät ja sitten kun toinen sanoo, että näytät jotenkin tutulta, he kikattelevat olleensa jossakin sarjassa. Ja toinen raukka etsi vain tavallista ihmistä.
Niinpä. Palkaksi sitten mikroateria nöyryytyksestä.
Tekisivät sitten semmoisia jaksoja jossa kaikki osallistujat olisivat niitä ö-luokan realityihmisiä, niin kaikki tietäisivät missä mennään, eikä olisi tollasta huijaamista.
Luulisi että Briteissä ei loppuisi ohjelmaan haluavat tavikset kesken, mutta näköjään loppuvat kun pitää soitella realitytyypeille että tulisivat täytteeksi. Saavat varmaan palkankin, ja himoamaansa näkyvyyttä.
Huom, toi "repslollo" oli jäänyt vahingossa valmiina viestikenttään, kun olen kommentoinut jotain hauskaa, tämä asia ei naurattanut.
ap
Samaa mieltä kuin ap. Varsinkin tuota first date sarjaa olen aiemmin ihan seurannut, kun siinä oli ihana katsoa niiden oikeiden ihmisten oikeita reaktioita.
Olen aina ihmetellyt katsooko joku muka oikeasti noita ohjelmia. Näköjään katsoo.
Eikö samaa kehitystä näy Suomenkin televisiossa? Kaikenlaisia temptation-osallistujia ja someinfluenssereita haalitaan uusiin reality-ohjelmiin.
Oletteko katsoneet brittien ulosottomiehet? Tulee subilta arkisin illalla. Melkoista toimintaa, mutta työtään tekevät. Otetaan asunto haltuun, asukkaalla tai asukkailla aikaa tunti pakata tarpeelliset mukaan pariksi päiväksi. Saavat hakea myöhemmin muut tavaransa. Olen ihmetellyt, miten jätetään vuokra maksamatta kuukausiksi jopa vuodeksi ja menetetään asunto? Heitä on paljon. Kun se katto pään päällä pitäisi olla tärkein, ruokaa voi kerjätä vaikka. Monenmoista kohtaloa. Vanhemmat usein maksumiehenä kun tytär jättänyt velat maksamatta, vanhemmat taanneet jne. Noin oli yksi tapaus viimeksi.
Sama.
Toiseksi eniten mua ahdistaa se, että pakotetaan katsomaan moista, enkä saa vaihtaa kanavaa.