Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lihavuudesta - omakohtsista
03.07.2015 |
Mieheni on aina ollut ylipainoinen. Ja minä normaalipainoinen. Nyt sitten osat vaihtuivat - minulla ylipainoa ja mies normaalipainoinen.
Omapaino kumminkin normaalin rajoissa...mies laihdutti terveyssyistä.
Jotenkin vain ottaa päähän nämä "suuret luut". Itsetunto alhaalla eikä vaatekaupassa viitsi käydä. Pitänee skarpata että läskit katoaa...läski on kyllä säälittävää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mullakin tuntui tuolta joskus vuosikymmen sitten kun aloin lihomaan. Nykyisin ei onneksi enää läski haittaa mitään, olisi se kurjaa jos se jatkuvasti ahdistaisi, kun siitä kerran eroonkaan ei ole päästy lukuisista yrittämisistä huolimatta. Lopulta lopetin yrittämisenkin ja hyväksyin itseni tällaisena.