Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavuudesta - omakohtsista

Vierailija
03.07.2015 |

Mieheni on aina ollut ylipainoinen. Ja minä normaalipainoinen. Nyt sitten osat vaihtuivat - minulla ylipainoa ja mies normaalipainoinen.
Omapaino kumminkin normaalin rajoissa...mies laihdutti terveyssyistä.
Jotenkin vain ottaa päähän nämä "suuret luut". Itsetunto alhaalla eikä vaatekaupassa viitsi käydä. Pitänee skarpata että läskit katoaa...läski on kyllä säälittävää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuntui tuolta joskus vuosikymmen sitten kun aloin lihomaan. Nykyisin ei onneksi enää läski haittaa mitään, olisi se kurjaa jos se jatkuvasti ahdistaisi, kun siitä kerran eroonkaan ei ole päästy lukuisista yrittämisistä huolimatta. Lopulta lopetin yrittämisenkin ja hyväksyin itseni tällaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla