Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi pitää polttaa sillon kun työntää lasta vaunuissa???

Vierailija
25.09.2006 |

poltan itsekin mutta sillon kun olen yksin kaupungilla tai lapsi nukkuu. käyn aina sen jälkeen pesulla koska tuntuisi kauhealta mennä haisevana lapsen lähelle.

tiedän että tämä on kaksinaismoralismia mutta tuntuu niin pahalta katsoa. eikö voi vaikka pysähtyä ja mennä kauemman vaunuista polttamaan ettei savu tulisi lapseen?????

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne montaa yli 30v jotka polttaa.

Vierailija
2/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin kyllä sanoo ettei se pesu poista sitä tupakin hajua.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun olen asiaa alkanut kyyläämään niin joka päivä tulee helsingissä joku vastaan joka noin tekee. mä en edes kestäisi niitä katseita mitä varmana saa muilta. en haluaisi katsoa nenän vartta pitkin mutta mitä muuta voi tehdä. toi on niin typerää

Vierailija
4/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan. Minustakin näky on vähän ärsyttävä, mutten sillä päätäni enempää vaivaa. Loppujen lopuksi lapsen saama savu ulkoilmassa on terveydellisiltä vaikutuksiltaan miltei nolla. Voihan joku kävellä edelläkin kadulla polttaa samalla tai joudut pysähtymään liikennevaloihin, kun autot seisoo ryyppykäynnillä edessä.

Vierailija
5/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies käy tupakalla ja tulee sisään niin koko kämppä haisee ihan röökiltä jonkun aikaa! varmana lapsi haistaa sen kanssa.

kun käyn suihkussa röökin jälkeen ja käytän suihkusaippuaa en itse haista sen jälkeen tupakkaa. uskon kyllä etten ihan hajuton ole silti. mutta pointti on että yritän edes.

voitko 5 vastata: miksi vaunuja ei voi pysäyttää ja polttaa kauempana?

Vierailija
6/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kaikki kaverit eivät ilmeisesti tajua, että jos vaikka pihalla polttavat, niin olisi kohteliasta mennä kauemmas leikkivistä lapsista.

Saati silloin kun olin raskaana, miehen kaverit tulivat tupruttelemaan viereen. Hyi yök kun se haju kuvotti silloin... ja edelleen.

Vierailija
7/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse yritin muutama vuos sitten lopettaa...2vrk olin ollut ilman tupakkaa ja jouduin sairaalaan kun vatsa tuli niin sairaan kipeex,en pystyny käveleen,en syömään,kiemurtelin tuskissani....5päivää lääkärit tutki ja tutki,mitään ei löytynyt..lopulta lääkäreille selvisi että olen lopettanut tupakan polton,käskivät aloittaa uudestaan...siihen loppui kivut...enkä ole edes ainoa vastaava tapaus..

Vierailija
8/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten voisi tosiaan laittaa vaunut parkkiin ja mennä vähän kauemmas polttamaan.

Vierailija
9/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kauas se savu menee. Kyllä todellakin menee vaunuihin asti!

Vierailija
10/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän voi ymmärtää miten kauas haju kulkeutuu. Mun mies harrastaa pitkän matkan juoksua ja tosissaan kärsii lenkeillään siitä, että ihmiset kuljeskelevat lenkkipoluilla / pururadoilla tupakoimassa. Mies joutuu vetämään sitä henkeensä koko ajan.

Itsekin, kun pyöräilen paljon, häiriinnyn siitä, kun happea haukkoessani ylämäessä saankin keuhkoihini hapen sijaan tupakansavua. Ei se auta, että kyse on ulkoilmasta. Mulle tulee siitä tosi huono olo.

Ja muakin säälittää ne lapset, jotka pitkin päivää joutuvat haistelemaan vanhempiensa sauhuja. Itse kierrän tupakoitsijat mahdollisimman kaukaa, ulkona ja sisällä. Onneksi tupakointisäädökset ovat entisestään kiristyneet viime vuosina! Ehkä pääsemme vielä joskus nollatoleranssiin..

Vierailija
11/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse yritin muutama vuos sitten lopettaa...2vrk olin ollut ilman tupakkaa ja jouduin sairaalaan kun vatsa tuli niin sairaan kipeex,en pystyny käveleen,en syömään,kiemurtelin tuskissani....5päivää lääkärit tutki ja tutki,mitään ei löytynyt..lopulta lääkäreille selvisi että olen lopettanut tupakan polton,käskivät aloittaa uudestaan...siihen loppui kivut...enkä ole edes ainoa vastaava tapaus..

että repskops.. " käskivät aloittaa uudelleen.." joopajoo.. keksi jotain parempaa.

Vierailija
12/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. itsekin kopettanut.

Vierailija
13/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni kuoli keuhkosyöpään (asbestiperäiseen). Siinä vaiheessa kun todettiin että, ei ole enää mitään tehtävissä, niin tupakointia kehoitettiin jatkamaan. Ois ollut kohtuutonta siinä tilassa olevalle ihmiselle tupakoiden takavarikointi.

Vierailija
14/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niin on kyllä sekin kun tuprutellaan LEIKKIPUISTOSSA ja PIHALLA lasten vieressä! Ihan järkkyä! Yks kerta tuossa meidän leikkipuistossa tuli mummo lapsenlapsensa kanssa leikkimään ja eikös kohta pistänyt siinä sitten tupakaksi! Järkytyin niin etten saanut sanaa suustani!

Itsekin tupakoin, mutta ei tule mieleenkään poltella lapsen läsnäollessa saati saastutella muita lapsia ja ihmisiä.

Vierailija
15/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona käyn tupakalla kun lapsi nukkuu, muulloin en. Mulla on ns tupakka vaatteet millä käyn tupakalla, tiedän et haju tarttuu kuitenkin ihoon ja hiuksiin, joten en siltä lastani kokonaan pysty suojelemaan ja kamalaa syyllisyyttä asiasta kannan. Yritän kuitenkin mahdollisimman paljon suojata lasta tupakan hajuilta.

Vierailija
16/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa tupakoivan isän nukkuminen samassa vuoteessa vauvan kanssa altistaa kätkytkuolemalle. ja siis isä ei tupruttele siinä vieressä vaan noin yleensä tupakoi ja tulee sitten nukkumaan samaan sänkyyn vauvan kanssa ja hengittelee sitä myrkkyistä ilmaansa. mutta puolustelkaa tupakoitsijat vaan tupakointianne! mun mielestä on ihan sama, mihin terveytenne hassaatte (ja vielä ihan lääkärin käskystä ;) ) mutta miksi pilata viattoman lapsen terveys ehdoin tahdoin vain siksi, että " tekee mieli" ?

Vierailija
17/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän kyllä et on tieteellisesti todistettu, siks meillä ei nukutakaan samassa pedissä tai edes samassa huoneessa...

Vierailija
18/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jopa tupakoivan isän nukkuminen samassa vuoteessa vauvan kanssa altistaa kätkytkuolemalle. ja siis isä ei tupruttele siinä vieressä vaan noin yleensä tupakoi ja tulee sitten nukkumaan samaan sänkyyn vauvan kanssa ja hengittelee sitä myrkkyistä ilmaansa. mutta puolustelkaa tupakoitsijat vaan tupakointianne! mun mielestä on ihan sama, mihin terveytenne hassaatte (ja vielä ihan lääkärin käskystä ;) ) mutta miksi pilata viattoman lapsen terveys ehdoin tahdoin vain siksi, että " tekee mieli" ?

Vierailija
19/19 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteet kotiin, tosiaan. polta ihan rauhassa!