Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tuomitsevat seksisuhteeni?

Vierailija
02.07.2015 |

Olen 22-vuotias opiskelija. Minulla on seksisuhde 43-vuotiaaseen mieheen, joka on kahden lapsen isä. Tapasimme baarissa. Mies erosi avioliitostaan noin vuosi sitten. Olen käynyt monta kertaa hänen luonaan, eikä mikään viittaa siihen, että hän olisi varattu.

Kun lapset eivät ole isällään, vietämme miehen kanssa yhdessä aikaa. Pääosassa on tietenkin seksi, mutta olemme myös tehneet yhdessä matkan, viettäneet aikaa miehen mökillä, tehneet yhdessä ruokaa, käyneet elokuvissa, teatterissa, syömässä, hiihtämässä ja jopa kirjailijaillassa.

Tiedän että ikäeromme on suuri enkä haaveile tästä pysyvää suhdetta. Näen tämän väliaikaisena ratkaisuna, vaiheena, joka tuo elämääni iloa, sisältöä ja nautintoa.

Naispuoliset ystäväni nimittelevät pahimmillaan miestä isiksi tai pervoksi ja pitävät minua hyväksikäytettynä. Nimenomaan naispuoliset. Miespuoliset kaverini taas suhtautuvat paneskeluumme myönteisesti. He ovat myös kertoneet, että monet pojat tai nuoret miehet ovat panosuhteessa tai yrittävät päästä panosuhteeseen kypsemmän naisen kanssa, eikä sitä kukaan tuomitse.

Miksi sukupuolten suhtautuminen poikkeaa niin paljon? Miksi naiset halveksuvat miestä, kun miehet taas näkevät mahdollisuuden mukavaan pikkukivaan? Onko tämä pysyvä suhtautumisero vai onko minun kohdallani vain käynyt näin sattumalta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat ovat luultavasti oikeasti neitsyitä , jotka odottavat saavansa osan sinusta kun karmea arki astuu elämääsi. naiset taas ovat kateellisia kun osaat olla oma laskelmoimaton itsesi

Vierailija
2/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan ajattelit jatkaa seksisuhdetta? Onko suhde miehelle myös seksisuhde vai odottaako hän jotain muuta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mietit, mitä muut ajattelevat? Ajetelkoon mitä lystäävät. Olette molemmat aikuisia, eikä panaskelunne kuulu kenellekään. Ehkä naiskaverisi ovat kateellisia, koska kypsemmällä miehellä varaa matkustella ja omistaa kivan kesämökinkin, jossa viettää aikaa. Nuoret vaikutavat nykyään monessa mielessä konservatiivisemmilta kuin keski-ikäiset, mikä on perin kummallista.  Nauti rauhassa seksistä, teatterista elokuvista ja suhteestasi. Ja mukavaa kesää teille molemmille!

Vierailija
4/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on jostain syystä käsittämätön ajatus, että seksissä nainen on jotenkin heikko, antaja ja uhri. Ihmisenä etsii aina rakkautta ja käyttää seksiä vain sen saamisen välineenä. Nauttii vain turvallisessa parisuhteessa. Jos joku ei koe olevansa uhri, sille hoetaan niin kauan tätä uhrimantraa, että alkaa itsekin epäillä jo itseään. Tiedän, koska olen itsekin seksistä nauttiva nuori nainen. Joten pidä pääsi! Ei sitä miestään kukaan uhriksi luule! Saman voisi kääntää aivan hyvin toisinpäin.

Vierailija
5/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan tuomitsee seksisuhdettanne, mutta moni varmaan pelkää, ettet pystykään kontrolloimaan niin hyvin tunteitasi, kuin olit ajatellut ja ihastut mieheen. Miehelle pelisäännöt ovat selvät, mutta naiset tuppaavat usein kiintymään liikaa...

Vierailija
6/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tilastollisestikin totta että naiset uskovat enemmän Jeesuksiin ja muihin satuolentoihin.

Vierailija
7/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:02"]Miten kauan ajattelit jatkaa seksisuhdetta? Onko suhde miehelle myös seksisuhde vai odottaako hän jotain muuta?[/quote]

Ajattelin jatkaa suhdetta kunnes vakiinnun tai kunnes mies haluaa lopettaa suhteen tai kunnes itse tahdon lopettaa sen.

Miehen todellisista odotuksista en tietenkään tiedä, mutta hän on sanonut, että kaipaa seksiä ja läheisyyttä. Mies on sivistynyt ja fiksu, eikä varmasti saa minulta henkisesti sitä, mitä naisystävältään tahtoo, joten eiköhän hän ihan vain mainittujen perässä ole.

Yhdessäolomme on oikein luontevaa todennäköisesti juuri siksi, että mies ei yritä saada minusta liikaa vaan pitää minua vain seuralaisenaan vähän kuin koiraa. Kumpikin antaa ja kumpikin saa.

Vierailija
8/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin hyvältä tuntuu:) kun on täysi ikäinen niin ei se ole keneltäkään pois vaikka varikset raakkuisi:))

Vierailija
9/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamasi vastaukset ovat vääriä. Oikeasti kysymys on siitä, että naisen tahtovat alistaa pillun vallallaan. Jos pillua jaetaan "vääräntasoisille" miehille (tässä tapauksessa liian vanhalle), sen katsotaan heikentävän kaikkien naisten valtaa.

Et saa jakaa muiden naisten mielestä kenelle tahansa, vaan ainoastaan heille, jotka ovat samalla tasolla. Jos pillunjaon sosiaaliset rajat rikotaan, pillu menettää valtansa.

Vierailija
10/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset nyt vain pitävät noin paljon vanhempaa miestä vastenmielisenä. En tiedä voiko sitä mitenkään selittää. Eihän sitäkään voi selittää miksi pahanhajuinen hengitys on vastenmielistä useimpien mielestä. Varmaan muiden naisten on sen vuoksi vaikea ymmärtää kiinnostustasi, kun itse eivät voisi kuvitella itseään samaan tilanteeseen. Aikanaan tottuvat varmaan jos olette pitkään yhdessä.

Olen muuten vakuuttunut, että miespuoliset kaverisi kannustavat sinua kun itse olet kuulemassa, mutta kommentit ovat ihan varmasti toista laatua kun puhuvat poikien kesken.

Vierailija
11/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on peto viili jätä se sika kukaan normaali nelikymppinen ei ajattele seksuaalisesti puolta nuoremmista.

Vierailija
12/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella sinun ikäisellä on jopa tuota miestä nuorempi isä. Siksi monet pitää sitä arveluttavana ja harva nainen näkee itseään noin paljon vanhemman miehen haluttavana. Monille tulee lähinnä mieleyhtymiä niihin vanhoihin "setiin" jotka koittavat vaan saada nuorta lihaa.

Vierailija
13/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:32"]Saamasi vastaukset ovat vääriä. Oikeasti kysymys on siitä, että naisen tahtovat alistaa pillun vallallaan. Jos pillua jaetaan "vääräntasoisille" miehille (tässä tapauksessa liian vanhalle), sen katsotaan heikentävän kaikkien naisten valtaa.

Et saa jakaa muiden naisten mielestä kenelle tahansa, vaan ainoastaan heille, jotka ovat samalla tasolla. Jos pillunjaon sosiaaliset rajat rikotaan, pillu menettää valtansa.

[/quote]
Meillä naisilla on joo maailman laajuinen salaliitto miehiä vastaan. Vähän voisit käyttää omaa järkeä etkä vaan toistaa luettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi