Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cityshoppari naisten lehden tilaajalahjana? Mutta miten?

Vierailija
01.07.2015 |

Nyt tarvitaan apua!

Tilasin keväällä naistenlehden osittain johtuen sen hyvistä tilaajaeduista. Esim. Cityshoppari-kortin saisin ilmoituksen mukaan ilmaisena tilaajalahjana. Mutta missä ihmeessä se nyt on? :(

En ole saanut mitään fyysistä korttia missään vaiheessa ainakaan postin kautta, muut tilaajaedut ovat kyllä  tulleet jo aikoja sitten.

Onko Cityshoppari kokonaan ns. sähköisessä muodossa ja kuinka saan sen itselleni käyttöön koska mulle selkeästikin kuuluisi sellainen? En ole saanut mitään informaatiota kortin käyttöönotosta, missään ei tilauksen jälkeen ole ollut mitään mainintaa koko kortista...onko oikeudet siirretty itselleni mun tietämättäniesim. puhelinnumerolleni? Vai miten ihmeessä aktivoin tilaajalahjani ja saan kortin käyttöön?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa Pivo puhelimeen, niin siinä saa puhelimeen Cityshopparin ilmaiseksi.

Vierailija
2/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pivo toimii vain ossuuspankin asiakkaille. Suosittelen hankkimaan kortin. Mie oon säästänyt satasia kortilla. Kampaajat, ravintolat, ipanoiden kengät ja vaatteet lähtee aina alennuksella! Parin viikon päästä pukkaa risteilyäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiire niin lataa toi kännykkään:

https://www.op.fi/op?id=11090

Vierailija
4/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän puhelimeen ladattavasta Cardu-sovelluksessa? Siellä mulla ainakin on.

Vierailija
5/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama tilanne! Tilauskin loppui jo eikä korttia kuulunut..

Vierailija
6/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko käyneet cityshopparin facessa kysymässä?

Vierailija
7/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin cardun, mutta ei korttia sinne saa ilman tilausta, ei siis ollut sielläkään. Vähän harmittaa kun asia on jäänyt, lehtipulju olisi varmaan ollut oikea paikka valittaa. Tosin kortin kai pitäisi olla koko vuoden voimassa vaikka lehtitilaus loppuikin?
t. 4

Vierailija
8/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin myös lehden tuolla tarjouksella joskus keväällä. En ole koskaan saanut lehden lehteä enkä Cityshopparia...

Vierailija
9/9 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että vuoden alussa oli sellaisia tarjouksia että olisi saanut lehden ja cityshopparin puhelimeen. Itseä harmitti koska halusin paperiversion enkä löytänyt sellaista tilausta. Sitten olin iloisesti yllättynyt kun Fit lehden kestotilaajana (jonka alunperin tilaisin kai viime vuonna juuri siksi että cityshoppari oli kaupanpäällisenä, mutta olen yllättävän paljon tykännyt lehdestäkin) lähettivätkin cityshopparin jossain vaiheessa kiitokseksi tilauksesta, ei ihan vuoden alussa mutta hyvissä ajoin keväällä kuitenkin. En tiedä saako heiltäkään tosin sitä jos tässä vaiheessa tilaa mutta fit lehdellä se on nyt ainakin parina vuonna ollut lahjana tuo paperikortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme