Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ovat olleet lapsena lesboja, mutta nykyään heteroita.

Vierailija
16.02.2022 |

Eli lapsena tykkäsin tytöistä, eli olin siis lesbo, en vielä tiennyt sitä silloin ja tiesin aina, että haluan miehen kanssa naimisiin. Päiväkodissa katselin tyttöjä ja tykkäin heistä. Ihastuin kahteen tyttöön.

Kun menin kouluun ihastuin luokkalaiseni pikkusiskoon ja olin ihastunut häneen 2-4luokalla ja tyttö oli minua vuoden nuorempi. Pidim tätä tyttöä todella kauniina ja odotin aina että tulisi väitunti ja pääsisin näkemään hänet. Fanttasioin tästä tytöstä myös seksifantasioita.

Viidennellä luokalla ihastuin ekaa kertaa poikaan, joka oli myös naapurini :D, mutta muuten pojat eivät kiinnostaneet ollenkaan. Aloin miettimään tästä pojasta myös seksi fantasioita, mutta mietin fantasioitani, kuitenkin yleensä tytöistä. Mieluiten käytin fantasioissani 1-2 luokkalaisia.

Kutosluokalla fantasioin edelleen tytöistä, mutta käytin joskus todella harvoin fantasioissani poikia. Sitten tuli kesä ja ihastuin yhteen lapsijulkkisen ja fantasioin tästä koko kesän ja syksyn.

Yläkoulussa 7luokalla ihastuin todella kovasti yhteen söpöön poikaan, mutta fantasioin silti tästä ex-ihastuksestani. Seuraavaksi tuli syysloma ja rupesin fantasioimaan pojista, silloin tajusi, että nyt olen täysin hetero ja jossain vaiheessa menetin tunteet täysin tyttöihin. Sitten minusta tuli super hetero ja minulle tuli tunteita monia poikia kohtaan. Ei tietenkään samanlaisa mitä ihastukseeni. En pystynyt katsomaan poikia edes silmiin ja jos poika kenetä tykkäsin tuli vastaan menin paniikkiin. Nykyään ei enää käy näin, mutta olen edelleen täysin hetero.

Onko kenellekkään muulle käynyt näin ja onko tämä normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
2/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet esimerkki siitä että eheytyminen on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset vielä ole mitään lesboja tai homoja kun ne on lapsia. Vasta isompana niinku koulussa voi kaverit käydä kimppuun ja muuta.

Vierailija
4/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on ollut jo pienestä lapsesta lähtien todella kummallisia fetissejä ja häpeän niitä todella paljon. Ja nämä kaikki fantasiat liittyvät fetisseiheni. AP

Vierailija
5/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin lapsena ja vielä teininä naisiin päin, nyt en yhtään.

Vierailija
6/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään molemmat kiinnostaa. Bi, ilmeisesti.

Itse ihastunut lapsesta asti vain poikiin, vaikka poikatyttö olenkin. Muiden puolesta en voi puhua.

Vierailija
7/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä olin ehdottomampi lesboudestani, mutta edelleen pidän itseäni lesbona vaikka panenkin miehiä D: haluan vain läheisyyttä ja kosketusta. olen nyt 25v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä