Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla suonikohju? Yhtäkkiä mustelma reidessä

Vierailija
16.02.2022 |

On ollut ennenkin suonikohjuja jaloissa (leikattu laskimoiden vajaatoiminnan takia) ja verisuonitukos toisessa reidessä. Nyt on iso mustelma ilmestynyt takareiteen ja en tiedä, mistä se voisi olla. Olen joskus vuosi sitten kysynyt, että kuvataanko suoniani uudelleen, mutta lääkäri sanoi ei seurata niin en yhtään tiedä mikä niiden tilanne on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin useammin niitä on jalassa alhaalla, mutta minulla on ennenkin ollut yläosassakin ongelmaa. Ap

Vierailija
2/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo vuosia sitten tullut sellainen "hämähäkkiverenpurkauma" toiseen reiteen eikä ole lähtenyt pois. En jaksa siitä stressata sen enempää. Olkoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa tulla usein  mustelmia mars lääkärille. Syöpä  alkaa noin .Tätini kuoli kun emme ymmärtäneet että hänen olisi pitänyt mennä lääkäriin. Väsyi helposti kun kävelimme . Uskoimme että tupakka vaikutti väsymiseen. 

Vierailija
4/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäelimesi huutavat Hoosiannaa. Äkkiä lääkäriin.

Vierailija
5/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa tulla usein  mustelmia mars lääkärille. Syöpä  alkaa noin .Tätini kuoli kun emme ymmärtäneet että hänen olisi pitänyt mennä lääkäriin. Väsyi helposti kun kävelimme . Uskoimme että tupakka vaikutti väsymiseen. 

Jaa, no syöpäkin on mulla ollut niin olisko se sitten uusinut. Ap

Vierailija
6/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäelimesi huutavat Hoosiannaa. Äkkiä lääkäriin.

Se on kuitenkin vaan yksi mustelma. Ja ehkä ihan ensimmäisenä verisuonten viat tulee mieleen

Ap

Vierailija
7/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein erilaisia mustelmia jaloissa ja reisissä ja käsivarsissakin.

Useinmiten tulevat silloin, jos joudun käyttämään tulehduskipulääkkeitä useina päivinä tietyistä syistä.

Ne tekevät mustelmia ihoon.

Ei ole lääkäri ottanut sen kummempaa kantaa asiaan, kun mustelamat poistuvat aina itsestään.

Vierailija
8/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo vuosia sitten tullut sellainen "hämähäkkiverenpurkauma" toiseen reiteen eikä ole lähtenyt pois. En jaksa siitä stressata sen enempää. Olkoot.

Niin ajattelin itsekin ja moni lääkäri huomasi yhden näkyvän suonikohjun, kaikki sanoivat että esteettistä vikaahan ei aleta korjaamaan

Kummasti löytyi kumminkin koko molempien jalkojen alueelta, ja leikkaus auttoi oloon aika paljon. Ap

Vierailija
9/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein erilaisia mustelmia jaloissa ja reisissä ja käsivarsissakin.

Useinmiten tulevat silloin, jos joudun käyttämään tulehduskipulääkkeitä useina päivinä tietyistä syistä.

Ne tekevät mustelmia ihoon.

Ei ole lääkäri ottanut sen kummempaa kantaa asiaan, kun mustelamat poistuvat aina itsestään.

Joo joillain on taipumusta,. minulla ei

Ap

Vierailija
10/10 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjujen hoito - https://nplink.net/z4z9w19z Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi