Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihmisten sairastelu kylmän ilman vai virusten aiheuttamaan?

Vierailija
16.02.2022 |

Kansainvälisellä tasolla moni ihminen on vahvasti sitä mieltä että ihmisten sairastelu johtuu kylmästä ilmasta ja pitävät kaikin voimin kiinni tästä näkemyksestä. Sen sijaan kansainvälisellä tasolla on voimakkaasti erittäin epäsuosittu väite ja mielipide että pelkkä kylmä ilma sairauksien aiheuttajana on myytti ja sairastelun takana on muu kuin kylmä ilma. Todisteena tästä pidetään sitä että ihmiset sairastuvat heti kun ilmat kylmenevät ja he menevät ulos pakkaseen.

Tähtien ihmiskunta on puhunut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut flunssia jo lapsena. On ollut poskiontelontulehdusta,angiinaa, olipa kerran myös keuhkoputkentulehdus josta toipuminen kesti kuukausia, vaikka olin nuori ja terve.

Olen varma, että kaksi vuotta jo nuo edellämainitut taudit ihmisillä ovat olleet "koronaa."

Vierailija
2/2 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt kyllä tajunnut mitä tarkoitit tuolla ”kansainvälisellä tasolla”… no jokatapauksessa, itse pohdintaasi liittyen, sairastumisen aiheuttaa kyllä virus tai bakteeri, mutta kylmettyminen laskee vastustuskykyä, jolloin nämä mikrobit pääsevät helpommin tarttumaan ja lisääntymään aiheuttaen sairastumisen. Tavallaan sii molemmat väitteet ovat totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla