Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Firefox halvaantuu vauva.fi sivulla

Vierailija
30.06.2015 |

Onko muilla ollut ongelmia sivuston kanssa? Meillä jumittaa Firefox ainakin kahdella eri sivulla. Ongelma on varmaan noissa hiivatin mainoksissa. Joutuu käyttämään IE11:sta, sillä sentään pelaa, vaikka onkin muuten aika kökkö.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Firefox voisi päivittää selaimensa toimivaksi. Google Chrome toimii ilman adblockkeja. 

Vierailija
2/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdessä Windows-koneessa Flash Player Plug-in -versio 17 ja toisessa versio 18. Ongelma esiintyy vain tämän uudemman version kanssa. Molemmissa koneissa on ihan sama selain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Tämä, iltasanomat ja Hesari myös. Siksipä siirryinkin Aamulehden lukijaksi ja huomasin, että siellä on parempia ja ajankohtaisempia uutisiakin. Kuten, että tiedän nyt, että viime perjantaina venäläiskone loukkasi Suomen ilmatilaa ja että Tsernobylin lähellä palaa.

Vierailija
4/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietsikkani hyytyy joksikin aikaa kun avaan Kalevan nettisivut. Liekö sama syy? Ja samat neuvot?

Vierailija
5/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblockin asensin ja toimii.

Vierailija
6/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YesScript-nimisen lisäosan voi asentaa Firefoxiin ja sitten laittaa sen avulla mustalle listalle ne sivut, jotka jumittaa. Sen jälkeen ei ole enää mulla jumittanut, mutta sivujen eri toiminnot saattaa sen jälkeen olla rajoittuneita.

Vierailija
7/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa Flash pois päältä ja käyttäkää adblockia. Eipä jumi. Mulla on flash päällä vaan kun haluan katsoa jtn areenasta tai juutuubista.

Vierailija
8/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekee. Jostain skriptistä tulee ilmoitus ja sitten koko firefox jumittuu kokonaan. Luulin että vika on koeessani, mutta ei sitten ilmeisesti olekaan.

Vierailija
9/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla crome ja halvaantuu myös, luulin tosin että vika on mun tabletissa.

Vierailija
10/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on adobe flash player joka vetää koko koneen tukkoon. Jotkut sivustot vain ovat tuossa mielessä niin huonosti tehtyjä, vauva.fi mukaanlukien.

Vierailija
11/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella sivulla stoppaa Firefox, IS on ihan mahdoton lukea.

Vierailija
12/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblockit ja vastaavat helpottavat kummasti :)

Vierailija
13/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:58"]Adblockit ja vastaavat helpottavat kummasti :)
[/quote] Kerro tarkemmin. T. Yksinkertainen urpo

Vierailija
14/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firefoxissa Add-ons > Plugins > Shockwave Flash > Ask to activate

Vierailija
15/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan flash, joka jumittaa selaimen. Vauva on mullakin pahin, mainokset tehty jollain purkkaviritelmällä, kun aina jumittaa & kaatuu. Asensin adblockin ihan tuon takia, nyt ei enää muutkaan mainokset häiritse!

Vierailija
16/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:47"]Mulla crome ja halvaantuu myös, luulin tosin että vika on mun tabletissa.
[/quote]roottaa se ja asenna adfree. Ei enää tabletti avaa mitään mainoksia, ei edes google playn kaupan ohjelmat availe mitään, jos et tiedä miten, anna naapurin pojan tehdä se, varmista ettei se naapurin poika kuitenkaan ole mikään 15v pentu, koska laite voi rikkoontua jos vaikka se asentaja ei tiedä mitä tekee

Vierailija
17/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblockilla ei voi katsoa katsomoa tai ruutua

Vierailija
18/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvaantuu mullakin firefoxilla ja niin ikään luulin minäkin, että läppärini reistaa. Jää kohta koko AV lukematta, kun ekan klikkauksen jälkeen kursori toimi ja sivusto seisoo.

Vierailija
19/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sivu ja iltasanomat on pahimmat ongelman aiheuttajat, enkä tiedä miten niitä on muutettu, mutta käyttäjät lähtevät, jos eivät korjaa uudistuksiaan toimiviksi.

Vierailija
20/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu

lla jumitti kanssa, mutta ohjauspanelista poistin 3 viimeistä asennettua ohjelmaa (flash ja adoben päivityksiä, tulleet kaikki edellispäivänä), niin jo alkoi taas toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi