Miksi niin monet seurustelevat tai ovat naimisissa?
Ihmetyttää, kuinka ihmiset jaksavatkaan toisiaan.
Kommentit (14)
Henkisesti epävakaat kuvittelevat toisen olevan joku pelastus ja "täydentävä" asia mikä on saatava elämään. Läheisriippuvuus.
Henkisesti vakaat varmaan ovat perhe-elämän takia jonkun kanssa.
En minäkään tällä hetkellä ymmärrä, miksi pilata oma elämä sitouttamalla itsensä johonkin, jonka opit kunnolla tuntemaan vasta sitoutumisen jälkeen. Virhe oli.
Olen ihmetellyt samaa. Moni kaverini valittaa usein siitä kuinka "Pera" ei ikinä pese pyykkejä ja jättää astioita olohuoneeseen, pelaa koneella kaikki yöt. Ja silti nämä ovat vuosi toisensa jälkeen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Moni kaverini valittaa usein siitä kuinka "Pera" ei ikinä pese pyykkejä ja jättää astioita olohuoneeseen, pelaa koneella kaikki yöt. Ja silti nämä ovat vuosi toisensa jälkeen yhdessä.
Eihän sitä sinkulle viitsi kertoa parisuhteen ihanuudesta.
Valtaosalla elämä käy aika yksinäiseksi koulujen jälkeen kun kaikki muuttavat pois pihapiiristä ja käyvät eri aikoihin töissä jne. Sitä käy vaan töissä ja on vaan yksin kotona ja alkaa kaipaamaan seuraa.
Kyllä se perspillu auttaa kummasti sietämään sen akan sekoiluja vuodesta toiseen.
Ihastuin, tunne oli molemminpuolinen. Rakastuin, tunne oli molemminpuolinen. Olen onnellisempi miehen kanssa kuin ilman miestä. Mies tuo elämääni enemmän hyvää kuin huonoa. Pidän tuosta kiinni ❤️
Varmaan tykkäävät siitä, että on joku jonka kanssa viettää aikaa. Ne naimisiin menevät tykkäävät niin paljon, että haluavat olla toistensa kanssa lopun ikänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä sinkulle viitsi kertoa parisuhteen ihanuudesta.
Kumma oletus. Mieluummin kuuntelisin, mitä kivaa ovat tehneet yhdessä (okei mitkään panojutut eivät kiinnosta). En jaksaisi sitä ainaista valitusta.
Koska eivät itsekään kestä itseään yksin. Saavat merkityksellisyyden tunnetta elämäänsä seurustelemalla.
Jotkut vaan viihtyvät paremmin parisuhteessa. Itsellä takana yksi eroon päättynyt +20 vuoden suhde ja parin vuoden sinkkuilun jälkeen taas vuosi uudessa parisuhteessa. Hyvä mies kenen kanssa viihdyn, yhteen muuttaminen on kyllä sellainen asia mitä tässä elämänvaiheessa harkitsisin pitkään…
Ihmisellä on perustarpeena liittyä toiseen/toisiin.
Olemme laumaeläimiä.
Läheisyys, seksi, mitä muuta luulet sen olevan?
No aikoinaan sitä vaan rakastui ja halusi yhteen toisen kanssa. Nyt eron jälkeen ei kyllä enää uusi suhde kiinnosta, kun on tottunut asumaan yksin.