Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mies tiskaa vain huuhtaisemalla hanan alla?

Vierailija
15.02.2022 |

Esim. Ei pese lautasia ja kattiloita ulkopuolelta, kaapissa astiat limaisia. Annatteko tehdä niin kuin haluaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään nuolemalla tiskaa. Sellainenkin ihme on tullut nähtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omassa kodissaan juuri niin kuin haluaa, mutta minun kotonani tuota ei tehdä.

Vierailija
4/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään nuolemalla tiskaa. Sellainenkin ihme on tullut nähtyä.

Ahhah, naapurissa kuulemma tuollainen. Vieras oli kauhuissaan kun nuoli kahvikupit kaappiin.

Ap

Vierailija
5/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee omassa kodissaan juuri niin kuin haluaa, mutta minun kotonani tuota ei tehdä.

Vierailisitko hänen luonaan sitten? Tekisit ruokaa ja säilöisit niihin likaisiin astioihin? Söisit säilykkeitä joita koukitaan likaisella haarukalla?

Vierailija
6/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailisitko hänen luonaan sitten? Tekisit ruokaa ja säilöisit niihin likaisiin astioihin? Söisit säilykkeitä joita koukitaan likaisella haarukalla?

Miksi tekisin noin? Eipä ole käynyt mielessä ryhtyä miesystävän luona säilömään. On vähän muutakin puuhaa ilman haarukkaa.

Vierailija
7/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekisin noin? Eipä ole käynyt mielessä ryhtyä miesystävän luona säilömään. On vähän muutakin puuhaa ilman haarukkaa.

Okei, jos matka on lyhyt ja vierailut myös, niin ei kai siinä mitään. Mutta mitä puuhaa ilman haarukkaa?