Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut että kun voin huonosti, niin tulen palstalle

Vierailija
15.02.2022 |

Eli kun olen jostain syystä alamaissa tai vaikka sairaana, niin tulen tänne. Usein silloin eksyn myös kommentoimaan ilkeästi .

Eli mun palstailu on pitkälti verrattavissa mun hyvinvointiin. Onko muita jotka huomannut saman?

Tällähetkellä kun mieli alkaa olla taas pirteämpi kun vaikea ajanjakso on ohi ja flunssa selätetty niin iskee semmoinen katumus ja ja häpeä että miksi piti siihenkin jotain typerää kommentoida.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama havainto. Keskusteluista päätellen näin on monella muullakin. Ei tänne kukaan eksy hyvinvoivana ja onnensa kukkuloilla. Melko toksinen menohan täällä on.

Vierailija
2/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. mä tuun tänne silloin kun ahdistaa, pakenen todellisuutta, haluan aivot narikkaan, mulla on joku asia joka vaivaa, tyhmiä kysymyksiä joihin tarvitsen vastauksia, kaipaan seuraa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oikeastaan vaan sairaana ollessa tulee täällä käytyä. Kun voin hyvin ja olen terveenä niin ei ole aikaa eikä kiinnostusta.

Vierailija
4/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen tänne kun voin hyvin. Valitettavasti täällä ei ole tarpeeksi kiistanalaisia ketjuja joten boring. Todella tylsiä ketjuja. Ja valitettavasti sensurointi ihan pohjois-korean tasoa. Ei ne mehevimmät jutut päädy ikinä päädy kaikkien näkyville.

Mihin neuvoisitte menemään jos haluaa 100% hakkerointivapaan netin?

Vierailija
5/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Oikeastaan vaan sairaana ollessa tulee täällä käytyä. Kun voin hyvin ja olen terveenä niin ei ole aikaa eikä kiinnostusta.

Mä taas harvemmin käyn täällä jos olen ulkosalla jossain kun en muutenkaan ole netissä. Mutta aina kun luppoaikaa on niin tänne vaan.

Vierailija
6/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen tänne kun voin hyvin. Valitettavasti täällä ei ole tarpeeksi kiistanalaisia ketjuja joten boring. Todella tylsiä ketjuja. Ja valitettavasti sensurointi ihan pohjois-korean tasoa. Ei ne mehevimmät jutut päädy ikinä päädy kaikkien näkyville.

Mihin neuvoisitte menemään jos haluaa 100% hakkerointivapaan netin?

Niin, samaa mieltä. Jos haluaa tavoittaa kaiken kansan niin tämä on väärä paikka. Nämä jutut täällä menee vain harvoille. Tai ainakin tietyt jutut, joita ei haluta päätyvän liian monelle, koska jotkut tajuaisivat silloin jotain mitä eivät ole tajunneet aikaisemmin.

Vierailija
7/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi pässit kun niin paljon salaisuuksia olisitte täältäkin oppineet, jos olisitte päässyt lukemaan. Paitsi useimpiin olisi tarvinnut vielä lisätietoa mitä ehkä oli kirjoittajalla ja muutamalla muulla mutta ihan älytöntä edes yrittää kertoa niitä ulkopuolisille, joilla ei mitään etukäteistietoa mistä kysymys.

Vierailija
8/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useimmiten hyvällä tuulella, mutta täältä poistuessani voin yleensä huonosti. Ei täällä montaa minuuttia tarvitse olla, kun on jo teihin törmännyt ja koko ilta pilalla.

En ymmärrä miksi ihmiset usein ovat ilkeitä täällä. En myöskään provoja ja keksittyjä juttuja ymmärrä.

Vierailija
9/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sattuikaan, juuri tämän saman ilmiön oon huomannu :D

Vierailija
10/10 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan alkavani arvostelemaan täällä ihmisiä, kun olen väsynyt tai ahdistunut. Joku keino purkaa asioita.

On tämäkin.