Mitä hittoa? Olen 37v ja sairaalassa osastolla olessa
Hoitajat ihan yleisesti tytöttelivät! Siis omanikäisenikin.
Mitä hittoa? Suurin osa osaston väestä oli eläkeikäisiä mutta oli siellä myös n. 20-vuotiaita yms.
Koin aika hassuna että minusta puhuttiin tyttönä :D
Kommentit (12)
Mä tytöttelen töissä mummoja, joita hoidan (olen siis vanhankodilla töissä). Tykkäävät :)
Ihan oikeasti minkään ikäistä naista ei pitäisi tytötellä.
Älä välitä, menee se toisinkinpäin. Mä sain kuopukseni 36-vuotiaana ja kun piti mennä synnytysvalmennukseen, terveydenhoitaja totesi iloisesti että "sullehan sopii tää vanhusäitien ja muiden riskisynnyttäjien ryhmä, kun siellä on sulle varmaan enemmän samanhenkisiä ihmisiä joilla on samoja ongelmia". ;=)))
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:36"]Mä tytöttelen töissä mummoja, joita hoidan (olen siis vanhankodilla töissä). Tykkäävät :)
[/quote]
Ihana :D
Mä tytöttelen kaikkia, vauvasta vaariin. Ne tykkää siitä. Huutaen pyytävät, vielä kerran!
Mäkin kerran yllätyin, kun kaupan kassa sanoi seuraavalle asiakkaalle ottavansa ensin "nämä tytön karkit". Olin silloin 42 v.
Näin se on, minäkin tykkään tytöttelystä.
n. 52v
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:37"]
Älä välitä, menee se toisinkinpäin. Mä sain kuopukseni 36-vuotiaana ja kun piti mennä synnytysvalmennukseen, terveydenhoitaja totesi iloisesti että "sullehan sopii tää vanhusäitien ja muiden riskisynnyttäjien ryhmä, kun siellä on sulle varmaan enemmän samanhenkisiä ihmisiä joilla on samoja ongelmia". ;=)))
[/quote]Mitä outoa tässä on? Ylil 35-vuotiaat ovat riskisynnyttäjiä. Komplikaatioiden määrä nousee, kun synnyttäjä on yli 35-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:36"]
Ihan oikeasti minkään ikäistä naista ei pitäisi tytötellä.
[/quote]
Minua saa kyllä ilomielin tytötellä. Mikään rouva en halua ikipäivänä olla ainakaan! :O
-N37
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:37"]
[/quote]
Iäkäs sä jo olitkin, ei mitään ihmeellistä. Kannattaisi ne lapset hankkia nuorempana. ;) *wink wink*
Onks tää ihan yleistä?