Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaalea leipä

Vierailija
28.06.2015 |

Miten jotkut pystyy syömään päivittäin? Eihän niissä ole edes paljoa kuituja.. Itsellä tulee tulisi paha olo jokapäiväisestä vaalean leivän syömisestä. Siksi ostan/syön sitä harvoin..Ruisleipään olen tottunut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mössöleipää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipiäkin on niin monenlaisia. Itseä kyllästyttäisi syödä aina ruisleipää, mutta vaaleissakin leivissä valitsen runsaskuituisen. Hyvin harvoin, kerran, pari vuodessa tulee ostettua ranskanleipää, patonkia useammin.

Vierailija
4/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kankkuspäivänä puistattaa pelkkä ajatuskin ruisleivän syömisestä, siksi varasin tälle päivälle aamiaiselle muutaman vaalean sämpylän...

Vierailija
5/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnähöttö on kyllä ihan sieltä. Reissussa joskus syön, kun ei muuta tarjolla. Itse syön vaan ruista ja myös varrasleipää ja ruisnäkkäriä. Sinuhen Ruisnepparit on kyllä joka aamuinen leipäni. Mutta ei mua haittaa muiden syömiset sitten pätkääkään:).

Vierailija
6/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin vatsat eivät myöskään kestä ruisleipää tai paljon kuituja sisältäviä. Voi mennä pienestä ihan kuralle.

Vierailija
7/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tottunut lapsesta asti syömään ruisleipää, joten vaalea leipä ei vaan maistu. Minusta jotenkin "pullamaista", en siis tykkää pullastakaan. Makunsa jokaisella.

Vierailija
8/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleivästä tulee maha kipeäksi. En pidäruisleivän mausta.

Vierailija
9/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaaleatakin leipää saa runsaskuituisena ja kaikenmaailman siemenillä höystettynä. Ei kaikki ruisleivätkään ole runsaskuituisia. Riippuu ihan siitä paljonko sisältää täysjyväviljaa

Vierailija
10/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää tässäkin asiassa. Viikonloppuna on tullut syötyä sekaleipää, ruisleipää ja kauraleipää.

Vierailija
11/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän syönti on muutenkin ihan turhanpäiväistä hommaa. Itsellä saattaa mennä puolikas iso paahtoleipäpussi ja tunnin päästä on ihan yhtä nälkä kuin ennenkin. Turhia kaloreita vain ilman mitään kylläisyyden tunnetta. En osta tästä syystä leipää ollenkaan.

Vierailija
12/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vaalea leipä ole pullaleipää. Vaaleassa leivässä voi olla enemmän kuitua kuin ruisleivässä.

Vierailija
13/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön melkein vallan pelkästä kaurasta tehtyä leipää. Mielestäni vehnä saa aikaan limaa nieluun.

Vierailija
14/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaura on superterveellistä. Se pitää suolen kunnossa ja diabeteksen ja kolesterolin loitolla.

Vierailija
15/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:47"]Miten jotkut pystyy syömään päivittäin? Eihän niissä ole edes paljoa kuituja.. Itsellä tulee tulisi paha olo jokapäiväisestä vaalean leivän syömisestä. Siksi ostan/syön sitä harvoin..Ruisleipään olen tottunut.
[/quote] Noo, kyllä monet vaaleet leivät on aika höttöstä...asia erikseen siemenillä yms. Varustetut leivät t.ap