Ärsyttää, kun äiti soittaa niin kaava on yleensä tämä:
Minä vastaan puhelimeen. Tällöin äiti huutaa täysillä "HALOO!" Yleensä äiti mussuttaa jotain pullaa tms. enkä saa selvää hänen puheestaan. Välillä hän menee kauemmas puhelimesta, kun hoitaa jotain muita asioita siinä samalla ja joudun sanomaan, etten kuule hänen ääntään. Sitten äiti palaa taas puhelimen ääreen. Usein hän kysyy, että "Onko kaikki hyvin?" ja "Miten sulla menee?" vaikka olisi soittanut viimeksi pari tuntia sitten.
On kiva, että äiti on olemassa ja tiedän, että tämä ei ole maailman suurin ongelma, mutta joo..
Kommentit (3)
Mun äiti katsoo aina telkkaria samalla ja selittää mitä siellä tapahtuu. Pikkasen rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:17"]Mun äiti katsoo aina telkkaria samalla ja selittää mitä siellä tapahtuu. Pikkasen rasittavaa.
[/quote]
Mulle kävi kerran kans näin ja se katto Broke back mountain leffaa. Awkward.
Haha, mun äiti on vähän samanlainen. Aina kun se soittaa niin puuhaa jotain samalla eikä keskity puheluun, puhuu muille samalla eikä mulle melkein mitään. Sitten kun kysyn että niin oliko jotain asiaakin? Niin kysyy että oonko huonolla tuulella, en ole mutta en jaksa istua luuri korvalla ja kuunnella sen keskusteluja jonkun toisen kanssa. Mutta on kiva että äiti soittaa. :)