"Miten" saatte yhdynnässä orgasmin, naiset?
Onko joku ehdoton asentovaatimus siinä, ärsytättekö klitorista samalla, mitä mies tekee?
Kommentit (11)
Saan ison O:n ekalla kierroksella vain, kun mies hieroo klittaa. Toisella rundilla saan melkein aina ison O:n samalla tavalla. Mutta jos se ei tule 20 minuutissa, vaihdamme miehen ehdotuksesta vibraan samalla kun mies liikkuu sisälläni. Pienen O:n saan useilla tavoilla, suuseksistä, käsiseksistä, anaaliseksistä jopa rintoja hieromalla.
Paras asento on ratsatus, siinä olen toistaiseksi saanut ison O:n joka kerta. Jos joku kysyy, mikä on iso O, minulle vastaus on vähintään 30 sekunnin "tajunnan menetys", jonka aikana kehoni nytkyy tahdottomasti. Tämän käyttäytymiseni olen huomannut vasta kun olen katsellut kotivideoitamme.
Tuo kuulostaa jo uskottavalta. Näin meilläkin ja vähän muuta. Tuntus olevan kateellista porkkaa kun sinulle on laitettu kolme alapeukkuaM50+.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:35"]
Tuo kuulostaa jo uskottavalta. Näin meilläkin ja vähän muuta. Tuntus olevan kateellista porkkaa kun sinulle on laitettu kolme alapeukkuaM50+.
[/quote]
Miksi paneutua koko ajan alapeukkuihin? Eikö itse asia olisi tärkeämpi?
Mie saan pötkölläni, eli asennon on oltava rento ja hieron klitorista.. Selällään, vatsallaan, kyljellään.. Masturboiden olen vain kahdesti tullut kontallaan/seisaallaan todella tukalasti.
Asentoja vaihdellaan mielellään mutta kun alkaa tuletuttaa, täytyy hakea asento jossa pääsen rennoksi.
69:ssä olemme harjoitelleet niin että olen miehen päällä. Asento on ihana ja kiihotus kova kun on kalu suussa sekä samalla näkee kivekset. Siinä on päästy jo todella hilkulle mutta ihan riman yli ei millään. Mutta se ei kyllä olekaan yhdyntää, sitä kai tässä kysyttiin..
N31
Pääsääntöisesti niin, että mies tai minä itse hieron/kosketteleln samalla klitorista. Joskus saan myös niin, kun klitoris on kosketuksessa kumppaniin. Perhaiten saan tuntuman, kun olen itse päällä
Vain miehen päällä hankautuen ja ilman klitoriksen ärsytystä.
Miksi puhutte klitoriksen ärsytyksestä? Ei se ole ärsytystä vaan kiihottumista. Ärsytys on termi, jolla kuvataan negatiivisia asioita, jotka aiheuttavat mielipahaa. Esimerkiksi ärsyyntyneelle iholle on olemassa hoitovoiteita. Kiihottuminen kuvaa positiivisia asioita, jotka aiheuttavat mielihyvää.
Minun mieheni ei ärsytä klitorista vaan kiihottaa minua lupsuttamalla sormellaan minun klitoristani. Siinä on valovuosien ero. Ja oma lupsuttaminen ei tuo yhtä paljon mielihyvää kuin mieheni, vaikka ei se oma lusuttaminenkaan mitään ärsytystä ole.
N43
Ärsytystä on myös jonkun toivotun tilan saaminen aikaan. Voidaan käyttää myös sanaa provosointi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:02"]
Miksi puhutte klitoriksen ärsytyksestä? Ei se ole ärsytystä vaan kiihottumista. Ärsytys on termi, jolla kuvataan negatiivisia asioita, jotka aiheuttavat mielipahaa. Esimerkiksi ärsyyntyneelle iholle on olemassa hoitovoiteita. Kiihottuminen kuvaa positiivisia asioita, jotka aiheuttavat mielihyvää.
Minun mieheni ei ärsytä klitorista vaan kiihottaa minua lupsuttamalla sormellaan minun klitoristani. Siinä on valovuosien ero. Ja oma lupsuttaminen ei tuo yhtä paljon mielihyvää kuin mieheni, vaikka ei se oma lusuttaminenkaan mitään ärsytystä ole.
N43
[/quote]
No voihan ärsytys. Eiköhän kaikki kuitenkin tiedä, mitä tarkoitetaan
Minä päällä, toimii lähestulkoon aina :) N21