Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitajat: kuinka paljon mietitte potilaita?

Vierailija
28.06.2015 |

Jääkö työt työpaikalle vai mietittekö joskus jotain potilasta vapaa-ajallakin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mietin. 

T. Sh

Vierailija
2/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:41"]Paljon mietin. 

T. Sh
[/quote]mä mietin nyt kans ja en saa unta :( pitäs päästä töihin tarkistamaan et miten se voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:41"]Paljon mietin. 

T. Sh
[/quote]mä mietin nyt kans ja en saa unta :( pitäs päästä töihin tarkistamaan et miten se voi...
[/quote]vaikka pitäs nukkua et taas jaksaa.

Vierailija
4/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti moni teistä lähäreistä ja lekureista dokailee ja sekoilee ympäriinsä vapaillansa ja vähän muutenkin.Voi vittu teidän ääliöiden kanssa.

Vierailija
5/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvin saa käännettyä ajatukset vapaalle, kun tietää kirjanneensa päivän asiat hyvin koneelle ja oon saanut annettua raportin seuraavalle vuorolle. Yks parhaita juttuja on just se, että voi luottaa, että kun tekee työnsä huolella, niin seuraava vuoro kyllä yhtä antaumuksella jatkaa siitä mihin jäätiin.

Vierailija
6/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mieti, asiat jää työpaikalle, työskentelen mt-kuntoutujien parissa. Viimeaikoina kuitenkin yksi asiakas on ottanut sydämenasiakseen nimenomaisesti minun solvaamisen ja herjaamisen (lievästi sanottuna), menee tosi henkilökohtaisuuksiin. Tämä on alkanut vituttaa myös vapaalla kun aina työvuoron päätyttyä laskee tunteja millon tarvii taas seuraavan kerran mennä kuuntelemaan sitä järjestelmällistä ihmisarvon ja ammattitaidon lyttäämistä.

Vierailija
7/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toisinaan käy mielessä meidän muorit ja vaarit. Ihan normaalia kait, mutta ei kannata antaa vallata liikaa tilaa muilta ajatuksilta. Työkavereiden kanssa saa onneksi purkaa paljon.

T. Kotihoidon lähihoitaja

Vierailija
8/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:26"]Yleensä en mieti, asiat jää työpaikalle, työskentelen mt-kuntoutujien parissa. Viimeaikoina kuitenkin yksi asiakas on ottanut sydämenasiakseen nimenomaisesti minun solvaamisen ja herjaamisen (lievästi sanottuna), menee tosi henkilökohtaisuuksiin. Tämä on alkanut vituttaa myös vapaalla kun aina työvuoron päätyttyä laskee tunteja millon tarvii taas seuraavan kerran mennä kuuntelemaan sitä järjestelmällistä ihmisarvon ja ammattitaidon lyttäämistä.
[/quote] tsemppiä, itse ajattelen että minun tarvitsee sietää tuommoista työaikana tietty hetki, hänen oltava tuollainen 24/7.

Vierailija
9/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon. Työkaveri joskus kysyikin eikö mulla ole parempaa tekemistä kuin miettiä potilaiden kotiutumisasioita yms vapaa-ajallani...

Vierailija
10/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti potilaita vapaa-ajalle.

Vierailija
11/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä teen potilaita en mieti

Vierailija
12/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:26"]

Aina toisinaan käy mielessä meidän muorit ja vaarit. Ihan normaalia kait, mutta ei kannata antaa vallata liikaa tilaa muilta ajatuksilta. Työkavereiden kanssa saa onneksi purkaa paljon.

T. Kotihoidon lähihoitaja

[/quote]

Niinpä. Samat asiakkaat pitkiä aikoja, vuosia niistä tulee osasta jo enemmänkin "kaukaisia sukulaisia" kuin pelkkiä asiakkaita

Vierailija
13/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt jää työpaikalle. Muuten saisi olla jatkuvasti siipi maassa surullisten ihmiskohtaloiden takia.

Vierailija
14/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:07"]Työt jää työpaikalle. Muuten saisi olla jatkuvasti siipi maassa surullisten ihmiskohtaloiden takia.
[/quote]
Unohtui: t. Leikkaussali/anestesiahoitaja

Vierailija
15/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:51"]

ja silti moni teistä lähäreistä ja lekureista dokailee ja sekoilee ympäriinsä vapaillansa ja vähän muutenkin.Voi vittu teidän ääliöiden kanssa.

[/quote]

Se mitä hoitaja tekee vapaillaan ei pitäs kuulua hänen töihinsä millään lailla. Ja btw, hoitajien ei tarttis ajatella potilaitaan sekuntiakaan vapaillaan; ehkä jotku jopa sekoilee ja dokailee juuri siksi että ne saakelin potilaat tunkee mieleen eikä niitä saa pois päästä kuin sekoilemalla ja dokailemalla.

Hyvä työnohjaus olisi aa ja oo kaikessa hoitotyössä, lääkärin, hoitajan, minkä tahansa terapeutin. Riittävä mahdollisuus tehdä työnsä niin kunnolla kuin mahdollista, että voi vapaa-aikansa viettää rauhassa. 

Vaikka potilaathan ei tätä välttämättä ollenkaan tajua, jos ei ole itse hoitoalalla. Että se toinen on töissä eikä juuri Minua Potilasta varten olemassa, aina ja ikuisesti.

Vierailija
16/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mieti yhtään, teen työni ja sillä siisti.

Vierailija
17/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enää mieti. Nuorena saatoin jäädä miettimään ja surin ja pohdin. En enää. Teen työni hyvin ja panen oven kiinni.

Vierailija
18/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla en ole miettinyt yhtään. Töissäollessa jää asioita mieleen, muistan monia persoonia joista aika moni tainnut jo kuolla.

Vierailija
19/19 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:40"]

Jääkö työt työpaikalle vai mietittekö joskus jotain potilasta vapaa-ajallakin?

[/quote]

No en todellakaan mieti. Se, joka jää miettimään, saa valmistautua henkiseen loppuunpalamiseen melko pian. Lisäksi hän on täydellinen idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän