Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On yksi asia, jossa en ymmärrä miestäni.

Vierailija
27.06.2015 |

Nimittäin se, että hän pesulla käydessään käyttää minun shampoitani! Joka kerta, kun itse käyn suihkussa päivittäin tai joka toinen päivä, shampoopullo on taas vajentunut! Syypää on melko varmasti mies. Meillä on kaksi lasta, 16-vuotias poika ja 14-vuotias tyttö. Tyttö ei käytä minun shampoitani, ja jos käyttää, niin kysyy luvan. On kuitenkin sitä mieltä, että minun shampooni ovat "pahanhajuisia ja tehottomia".

Viimeksi kun käytiin kaupassa, mies osti kaksi pulloa suihkugeeliä ja Nivea Men -shampoota. Omia suihkugeelejä käyttää, mutta tukkaansa lotraa minun shampooni. Joskus ovat vielä kalliita, kampaamoista ostettuja. Itse pääsen käyttämään omilla rahoilla ostetuista pulloista noin puolet.

Mies vielä väittää vastaan, vaikka olen monesti saunassa käydessämme huomannut, että kun mies menee pesulle, tuuttaa suuren määrän naisten shampoota käteen ja länttää hiuksiinsa. Olen huomauttanut asiasta, mutta sanoilla ei ole ollut paljoakaan painoa hänelle. Ihme kyllä ei käytä tyttären shampoita.

Ei muuta tälle päivälle. Mitä kuitenkin tekisitte minun tilanteessani?

Terkuin kyllästynyt ja kiukkuinen 44-vuotias nainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemmaa se

Vierailija
2/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä niitä sinne kylppäriin. Ota omaan kosmetiikkapussukkaan, jonka kiikutat aina mukaan suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa tekee, eurot vaan viemäristä alas... kampaamotuotteet vielä vaahtoavatkin markettituotteita paremmin eikä niitä tarvitsisi lainkaan lotrata. Jemmaat jossei suostu maksamaan puoliksi.

Vierailija
4/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, jne. Kyl sä tiedät.

Vierailija
5/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ensin lääkkeen jonka lääkäri on määrännyt. Sitten lukisin kemiaa ymmärtävän kanssa ne purkkien sisällöt ja ymmärtäisin niiden olevan samaa ainetta purkin ulkomuodosta riippumatta. Hajusteet ja väriaineet voi poiketa. Teepä muutama kirjallisuushaku aiheeseen liittyen, ja nyt en tarkoita mitään Anna tai Eeva lehteä.

Vierailija
6/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö tuotteistasi Plantur39:ä? Jos pelkää hiustenlähtöä ja ohenemista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi