Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on turhaa ja maailma on kamala paikka

Vierailija
13.02.2022 |

Miksi edes herätä huomenna? Mitä järkeä tässä elämässä on?

N27

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit olla ikuisuuden kuolleena, mikä kiire siihen tilaan tai tilattomuuteen on. Googleta perustarpeet ja mieti mikä niistä ei pelitä.

Vierailija
2/7 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon kaikkea hienoa, mistä nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. En halua elää, mutten halua tehdä itsemurhaakaan joten täällä Kitkutellaan.

Vierailija
4/7 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörittelee oravanpyörää ja arkea, eikä pysähdy huomaamaan pieniä hienoja juttuja olemassaolosta, voi hyvinkin tuntua tuolta. Se ei oo onnellisin joka saa isoimman asian, vaan se joka pystyy iloitsemaan pienimmistä asioista. Etsi kauniita asioita, niin löydät niitä. Kun kiinnittää huomionsa vaikka kiitollisuuden aiheisiin, niitä tulee lisää. Pystyt ajatuksillasi vaikuttamaan tunteisiisi, joten mikset keksisi mahdollisimman monta asiaa joista voit olla kiitollinen, ajattelet niitä jonka jälkeen onnellinen tunne tulee. Asioita kyllä löytyy, jos alkaa miettimään.

Vierailija
5/7 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. En halua elää, mutten halua tehdä itsemurhaakaan joten täällä Kitkutellaan.

Sama!

Vierailija
6/7 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta muita ja lopeta oman egosi ympärillä pyöriminen.

Vierailija
7/7 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa sitä joskus ite pohtinut... Ei kavereita, ei akkaa.. Eikä oikeen mitään muutakaan enää eläkeläisenä kun musiikki, tosin puoli vahigossa tullut lapsi 5v tuo iloa kun sitä harvoin näkee.

Mutta jos mahdollista niin jos jotenkin löytää mukavia ihmisiä ympärille, huomaa että elämä on ihan kivaa. Niin mä ainakin itse toivon että joskus itelle käy.

T.M37