Multa kysyttiin henkkarit kaupassa
Kävi mullekin nyt perinteiset av-mammat. Ostin tölkin 5.5% siideriä, myyjä (vanhempi nainen) pyysi henkkarit. Hämmennyin, kuulinko oikein? Sattui olemaan lompsassa ajokortti. Täytän ens vuonna 50v. Sanoi mun olevan nuoren näköinen kun sitä ikäloppua ajokorttia esittelin. Tavallaan toki ilahduinkin.
Kommentit (6)
Aina pitää olla paperit näyttää, oma vika jos ei ole mukana ja sidukat jää kauppaan.
Kaikilta jotka vois hyvällä säkälläkään mennä kolmekymppisestä joutuu näyttää henkkarit. Vanhin jolta olen itse kysynät tänä vuonna oli viidenkymmenen, mutta oli nuorekas tyyli ja maski kasvoilla.
Ja jos ne kysytään niin ei voi enää perua että no ei nyt tarviikkaan :))) koska omavalvonta on todella tiukkaa.
Dressmannilla multa kanssa pyydettiin, että saisko ne hengarit?
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää olla paperit näyttää, oma vika jos ei ole mukana ja sidukat jää kauppaan.
Kaikilta jotka vois hyvällä säkälläkään mennä kolmekymppisestä joutuu näyttää henkkarit. Vanhin jolta olen itse kysynät tänä vuonna oli viidenkymmenen, mutta oli nuorekas tyyli ja maski kasvoilla.
Ja jos ne kysytään niin ei voi enää perua että no ei nyt tarviikkaan :))) koska omavalvonta on todella tiukkaa.
Totta kai pitää näyttää. Mulla ei ollut maskia. No, eipä ole kyllä ennen kyselty. Ap
Laiton perjantaina Prisman infossa kaksi riviä lottoa niin myyjä kysyi ikää. Tämä oli jo ehkä viides kerta kotona-aikana. Ilmeisesti maskissa näytän kovinkin nuorelta. Olen siis 38, enkä todellakaan näytä nuorelta. Ollessani 33-vuotiaana peliluolassa parikymppinen naistyöntekijä tuli kysymään ikääni. Ei oikein uskonut ikääni. En siis todellakaan näyttänyt silloinkaan nuorelta. Olen ollut koko aikuisikäni ja jo teininäkin vähän sellaista av-mammatyyppiä.
Naiset... "Näytänhän vielä nuorelta?! Kertokaa, että näytän nuorelta! Tinderissä sanon olevani nuorekas, joten olen siis nuori!!!"
Ja samaan aikaan mollaatte nuoria naisia aamusta iltaan. :) Eivät osaa puhua, kun käyttävät englantia (koska se nyt vain on monipuolisempi kieli kuin suomi, deal with it), eivät tiedä kuinka lankapuhelinta käytetään ja YouTube ei ole muka oikea työ.
Jännä juttu.
Mutta onnea, että luulet olevasi nuori.
Ystävällisin terveisin OIKEASTI nuori nainen
Multa myös. Myyjä vähän naureskeli anteeksipyydellen kun ynnäili syntymävuotta. -41v