Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalle Palander haukkuu urheilijoita studiossa

Vierailija
13.02.2022 |

Miksi hän ei ala muutaman lahjakkuuden valmentajaksi.
Mitalitaistoon 2026 Italiassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Jari Isometsä haukkui..:/

Vierailija
2/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palander nyt on öykkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palander sanoi tänään itse, että hänestä ei ole päävalmentajaksi. Aivan aiheesta Palander antaa urheilijoille kritiikkiä. Vaikka ei kuuta taivaalta ole odotettukaan, esim. sijoitusta kymmenen parhaan joukkoon, niin ainakin ehjää laskua alusta maaliin.

Vierailija
4/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palle itse on sijoittunut olympialaisissa yhdeksänneksi- joku 25 vuotta sitten.🥱

Vierailija
5/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palander uskaltaa puhua asiaa. Urheilulähetyksissä nähdään ihan riittävästi kallelassiloita, jotka ei uskalla antaa kritiikkiä, kun ovat liian sisällä piireissä. Millään hymistelyllä ei koskaan ole saavutettu mitään.

Vierailija
6/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palle itse on sijoittunut olympialaisissa yhdeksänneksi- joku 25 vuotta sitten.🥱

Mutta voitti maailmanmestaruuden pujottelussa vuonna 1999. Hänellä on myös 14 maailman cupin osakilpailuvoittoa. 

Vierailija
7/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Kallesta, hän ei kuvia kumartele.

Ja on hauska mies😄

Vierailija
8/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut

Vierailija
9/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoja suomalaisia menestyjiä järjestään yhdistää äärimmäinen voitontahto, kuten muitakin maailman huippuja. Jos tuota ei syntyisesti ole, niin meno ei mene riittävän ääritärajoille. Paha ketään on pakottaa uhraamaan kaikkea menestyksen tavoitteluun. Lisäksi pitäisi olla myös luontaista lahjakkuutta.

Innokkaille valtio voisi tarjota nykyisiä parempia resursseja, mutta rahat on niukilla ennen menestystä ja sponsoreja. Tarvittaisiin enemmän siis ns. urheilukummeja nuorille lupauksille. Joitakin mesenaatteja tiedän, mutta niitä tarvittaisiin enemmän. Norjan huikea menestys pohjautuu resursseihin sekä mitä luultavimmin myös laadukkaseen dopingohjelmaan. Talvilajien menestyksen voisi vielä jotenkin sulattaa suht puhtaina, mutta kun ne ovat alkaneet dominoimaan myös juoksussa, niin voi olla melko varma että siellä hallitaan joku moderni mikrodouppaus muita paremmin.

Vierailija
10/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei kuuta taivaalta ole odotettukaan, esim. sijoitusta kymmenen parhaan joukkoon, niin ainakin ehjää laskua alusta maaliin.[/quote]

Se nyt vaan kuuluu alppilajeihin, että aina, siis läheskään aina ei päästä maaliin.....

Vierailija
11/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olihan tuo alppihiihtäjien suoritus alle kaiken arvostelun!

Vierailija
12/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti Palanderin puolesta. Haukkua 18 ja 20 vuotiasta telkkarissa.

Vierailija
13/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen angsti taisi tuoda pintaan valmentaja-faijan kovan koulun.

Vierailija
14/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palanderi on niin oikeassa kun vaan voi oikeassa olla.

Vaikka nykyään varmaan on hölmöillyt muissa jutuissa niin on kuitenkin ollut maailman paras ihan helevetin vaikeassa lajissa

Vierailija
15/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfa

Vierailija
16/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nykyään varmaan on hölmöillyt muissa jutuissa niin on kuitenkin ollut maailman paras ihan helevetin vaikeassa lajissa

Ja oli itse maailmanmestari 22 vuotiaana👍

Vierailija
17/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetti Palanderin puolesta. Haukkua 18 ja 20 vuotiasta telkkarissa.

Voi sentään. Hän oli itse 21v voittaessaan maailmanmestaruuden ja jo edellisellä kaudella olympialaisissa pujottelun 9. Jo vuonna 1997 pujottelussa mm-kisoissa 16. eli 19-vuotiaana. Hänellä on siis varaa myös kritisoida näitä tämän hetken urheilijoita. 

Vierailija
18/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oli itse maailmanmestari 22 vuotiaana👍

Tarkkaan ottaen 21v koska on syntynyt vasta toukokuussa ja kisat jo ennen sitä.

Vierailija
19/19 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekingiin verorahoin lähetetyt alppihiihtäjät on kyllä olleet säälittäviä paskoja. Keskeyttivät kaikki muutaman portin jälkeen laskun. Miksi tuollaisia lähetettiin kisoihin. Esim Ritu Ropnen olis voinut tuoda Suomella viestimitalin mutta ei päässyt ksioihin.