Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhteessa olla ihanaa?

Vierailija
26.06.2015 |

Itse en ole seurustellut melkein 10 vuoteen. Olen 28-vuotias. En tunne oikein yhtäkään paria, jolla asiat olisivat hyvin.

Voin kuvitella, että olisin hyvä tyttöystävä, jos löytäisin itselleni sopivan kumppanin. Olisi aika paljon omaa tilaa molemmilla mutta myös yhteisiä juttuja, pienistä asioista en halua riidellä, kunnioitus ja toisen kannustaminen on tärkeää. Haluaisin sellaisen miehen, jonka kanssa on fyysistä vetovoimaa, molemmilla on suht sama käsitys hyvästä seksistä, ja yhdessä kiehnäämistä on aika paljon. Haluan, että seksiä ei harrasteta muiden kanssa. Mulle ei ole väliä koulutuksella tai rahalla. Mietin, että onko nää mun haluamat asiat semmoisia alkuhuuman juttuja? Kannattaako mun edes ajatella pitkää parisuhdetta, kun en oikein perusta välttämättä suhteen "etenemisestä" tai yhteisen arjen jakamisesta. Jos suhteessa siis olisi jäljellä enää "kumppanuus" ja toinen olisi kyllästynyt läheisyyteen ja seksiin kanssani, voisin ihan hyvin lähteä eri suuntaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:13"]Jos ämmä tulee tänne kyseleen että onko ihananaa parisuhdetta olemassa ja en haluaisi mitään kauhean vaikeaa parisuhdetta niin keroo todella sen älykkyydestä jotain.Hanki horo kissa.

Ei kannata aloittaa parisuhdetta.Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 17 vuotta ja ensin tapellaan ja sitten rakastellaan ja sitten ollaan onnellisia ja viikon päästä mulkoillaan ja haistatellaan ja sitten kuitenkin rakastetaan..et kestäis tällästä vuoristorataa..hanki se sauva ja kissa...ja SUN ois parasta hankkia vaikka vauva nukkia ja niille sänky..saat leikkiä.
[/quote]
Kuulostaa ihan hirveältä, olisin mieluummin yksin.
Nro 2.

Vierailija
2/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin (tällä hetkellä) elämäni miehen 3vuotta sitte..ikää minulla on 33v ja mies 10vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on seksi vain lisääntynyt vuosien myötä. Ennen oli 1-3x/kk nyt se on 1-5x/vko. Johtunee siitä että lapset ja arki vievät oman aikansa jopa siinä määrin että ikävöin miestäni ja läheisyyttä ihan vaan työpäivän aikana. Aina kun on hetki hengähtää sohvalla niin kiehnäämme, pussailemme ja halailemme. Käymme joka päivä suihkussa yhdessä että ehditään pussailla ja halailla. Jos seksiä harrastetaan niin se tapahtuu illalla lasten mentyä nukkumaan, jos ollaan liian väsyneitä niin sitten vaan lusikkaan ja nukkumaan. Ei meiltä ole siis läheisyys kadonnut mihinkään, lisääntynyt vaan. Mutta jos et arkea halua jakaa niin tuskin sitten kannattaa toista siihen ottaakaan vaan olla yksin. Mutta siis ei kaikkien suhteet väljähdä.

Vierailija
4/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla! Tiedätkö mitä: ota itseäsi reilusti vanhempi mies. Sellainen, joka tietää mitä tahtoo ja osaa hommansa sängyssä. Vanhempi mies ei myöskään hyppää vieraissa, jos sillä on nuori ja nätti nainen kotona.

Meillä on ikäeroa 10 vuotta ja rakkaus kukoistaa. Ei huolta rahasta, kolmansista osapuolista tai siitä, etteikö seksi sujuisi ja sitä olisi sopivasti. 

Vierailija
5/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 10 vuotta ollut parisuhteessa ihanaa. Meidän suhde on helppo, koska olemme molemmat helppoja ihmisiä, arvostamme rentoa, mukavaa ja ilon täyteistä arkea. Kumpikaan ei jaksa skitsota pikkuasioista kuten sukista lattialla tai muuta. Ollaan ystävällisiä ja kunnioittavia toista kohtaan, ja viihdytään tosi hyvin.
Eli vastaus otsikon kysynykseen: Kyllä voi!

Vierailija
6/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella ja työpaikalla on väliä,varsinkin sun iässä.

Ja kyllä parisuhteessa on ihanaa ja kamalaa ja tosi ihanaa ja tosi kamalaa..tai sitten voi olla ihan yksin ja panna sauvaa.

Lapsellisisa kyselet aikuinen ihminen.

Vierailija
7/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:33"]

Itse en ole seurustellut melkein 10 vuoteen. Olen 28-vuotias. En tunne oikein yhtäkään paria, jolla asiat olisivat hyvin.

Voin kuvitella, että olisin hyvä tyttöystävä, jos löytäisin itselleni sopivan kumppanin. Olisi aika paljon omaa tilaa molemmilla mutta myös yhteisiä juttuja, pienistä asioista en halua riidellä, kunnioitus ja toisen kannustaminen on tärkeää. Haluaisin sellaisen miehen, jonka kanssa on fyysistä vetovoimaa, molemmilla on suht sama käsitys hyvästä seksistä, ja yhdessä kiehnäämistä on aika paljon. Haluan, että seksiä ei harrasteta muiden kanssa. Mulle ei ole väliä koulutuksella tai rahalla. Mietin, että onko nää mun haluamat asiat semmoisia alkuhuuman juttuja? Kannattaako mun edes ajatella pitkää parisuhdetta, kun en oikein perusta välttämättä suhteen "etenemisestä" tai yhteisen arjen jakamisesta. Jos suhteessa siis olisi jäljellä enää "kumppanuus" ja toinen olisi kyllästynyt läheisyyteen ja seksiin kanssani, voisin ihan hyvin lähteä eri suuntaan.

[/quote]

Kyllä voisi olla. Hyvän parisuhteen pitää toimia kuin ystävyys. Toisen kanssa viihtyy mihin tahansa aikaan päivästä vaikkei tietty koko aikaa.

Keskimäärin ihmiset käyttävät seksiin 15min päivässä, joka on vain noin 1% vuorokaudesta. Suhteen pitää toimia myös sen 99% ajasta. Siihen auttaa parhaiten se että on samanlainen huumorintaju, elämänasenne, tavoitteet... että yleisesti viihtyy toisen kanssa milloin vain ja myös antaa toiselle tilaa tehdä omia asioita. Ja että otetaan vastuuta asioista, jotka on sovittu yhdessä (lapset, talo, työ/tulot, jne...).

Vierailija
8/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:43"]

Ja kyllä parisuhteessa on ihanaa ja kamalaa ja tosi ihanaa ja tosi kamalaa..tai sitten voi olla ihan yksin ja panna sauvaa.

[/quote]

koulutus ja työpaikka eivät luo toisesta hyvää persoonallisuutta. vaikka ne kyllä korreloi eräisiin toivottaviin ominaisuuksiin

Vierailija
9/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 4 tietää paremmin kuin minä, mikä mulle suhteessa on tärkeää? En ala miestä elättämään enkä hae hänestä elättäjää, joten miksi koulutuksella ja työpaikalla olisi väliä?

Mutta hieman tuota aloituksessa tarkoitin - parisuhteessa pitkään olleet sanovat, että suhteessa on ihanaa ja välillä kamalaa. Se on jäänyt mulle vähän mysteeriksi, että miksi on välttämättä kamalaa - ja itse kun en mielellään sitoutuisi mihinkään vuoristorataan tai ainakaan mihinkään kamaluuteen, kun elämä vain itseni kanssa on aika kivan seesteistä usein. -ap

Vierailija
10/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU SÄÄ OOT LAPSELLINEN JA TYHMÄ!!!

JA SITTEN JOKU KYSELEE ONKO LAPSIA TEHNYT JA VAKIINTUNUT NAINEN FIKSUMPI KUIN LAPSETTOMAT IKÄTOVERINSA!!!???

jOO KATTOKAA MITÄ TÄÄ PIMU KIRJOTTELEE JA MIETTIKÄÄ SITTEN!

VUORISTORATAA?ONKO SULLA YHTÄKÄÄN IHMIS-SUHDETTA?

Vierailija
11/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sie huudat

Vierailija
12/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, tämä loi minuun toivoa! Mulle se hyvä parisuhde olis sama asia kuin hyvä ystävyys, seksi ja yksiavioisuus.

Vierailija
13/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:43"]

[/quote]

koulutus ja työpaikka eivät luo toisesta hyvää persoonallisuutta. vaikka ne kyllä korreloi eräisiin toivottaviin ominaisuuksiin

[/quote]

No mutta sitä on aika turha ottaa vitun ihana persoonallisuus joka on mainospostin jakaja ja tapella 28 vuotiaana rahasta.Kyllä se täytyy olla hyvin tienaava fiksu mies jolla hampaat kunnossa ja sopivan iso muna ja jolla ei ole lapsia ja väkivalta taustaa ja pitää lapsista ja osaa remontoida ja ei ole lihava ja on muutoinkin melki täydellinen.Sellaisen kanssa voisin kuvitella hengaavani 28 vuotiaana jos meinaa vielä jotain muutakin tehdä kun seukata!!!

Onneksi olen asiani hoitanut ajoissa..

[/quote]

niin typerä ettet ymmärtänyt kirjoituksen pointtia.

Vierailija
14/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ämmä tulee tänne kyseleen että onko ihananaa parisuhdetta olemassa ja en haluaisi mitään kauhean vaikeaa parisuhdetta niin keroo todella sen älykkyydestä jotain.Hanki horo kissa.

Ei kannata aloittaa parisuhdetta.Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 17 vuotta ja ensin tapellaan ja sitten rakastellaan ja sitten ollaan onnellisia ja viikon päästä mulkoillaan ja haistatellaan ja sitten kuitenkin rakastetaan..et kestäis tällästä vuoristorataa..hanki se sauva ja kissa...ja SUN ois parasta hankkia vaikka vauva nukkia ja niille sänky..saat leikkiä.

Vierailija
15/15 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa parisuhteissa on ongelmansa, ei se silti tarkoita että koko suhde on huono ja arki huonoa. Niitäkin tosin on valitettavan paljon.

Minä ainakin nautin, vielä vuosienkin jälkeen :) Meillä on hauskaa yhdessä, yhteiset tavoitteet ja suunnitelmat, harrastuksia yhdessä ja erikseen, yhteinen perhe ja koti, kommunikaatio toimii jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän