Ωmituisen koukuttava tämä AV-palsta
Täällä on niin sekalaista sakkia ja hullunhauskoja alotuksia, ettei mitään järkeä. Jos täällä olisi pääosin asiallista keskustelua vauvainmolluskoista, niin eipä varmaan moni jaksaisi päivystää.
Silti, vaikka tämä palsta on aikamoinen aarreaitta, niin enpä kehtaisi arkielämässä kenellekään tunnustaa väijyväni täällä. Jos joskus livenä tapaisin jonkun toisen palstailijan, niin varmaan kohtaus olisi hyvin Kaurismäkeläinen, viisi minuuttia hiljaista tuijotusta silmästä silmään, kuin kaksi täytettyä pöllöä.
Kommentit (21)
"Vauvainmolluskat" :D
Koukuttavaa tosiaan, mutta kävin aikoinaan muilla vastaavilla palstoilla niin ei tämä tunnu niin erikoiselta.
Kyllä minä aina kuulutan tahallanikin käyväni täällä, kun on kiva nähdä ihmisten reaktiot :).
Tulin juuri palstalle ja selasin ensimmäiset kolme sivua pettyneenä. Ei yhtäkään aloitusta, joka huvittaisi tai kiinnostaisi. Joku on tehtaillut typeriä kysymyksiä näköjään vastikään useamman avauksen verran, niitä ei ole jaksettu klikata auki saati kommentoida. Toiset jankuttavat edelleenkin rasistisia raiskausjuttujaan, en jaksa klikata edes tehdäkseni ilmoitusta asiattomuuksista, kyllästyttää todella.
Jotkut jaksavat kiinnostua yhä vaan uudelleen siitä miten ihmeellinen maailma pilkottaa kalsarin reunuksen alla. On pippeli, on pimppi, on karva. Vau.
Ja yksi tirskuu itsekseen miten hassuja sanoja ovat rectum ja melena, ihan muistuttavat ihmisten nimiä. Joo, näitä on kai jokainen hoitoalan aloittelija joskus hihitellyt vuosikymmenestä toiseen.
Sitten blogeista. Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeistaBlogeista blogeista blogeista, jotka eivät kiinosta, kerta kaikkiaan!
Olen kyllä tosi kyllästynyt koko mestaan. Nyt tähän saa sitten lisätä; pitäiskö sun mennä välillä käymään ulkona, idioottO ja hiekkapillu ja vaihdevuosihirviö :D Joo. En tajua miksi tulen tänne uudelleen aina vaan.
En kehtaa itsekään yleensä kertoa palstailusta. Jos joku siis soittaa kysyen mitä puuhaan ja vastaan etten ihmeempiä, olen yleensä av:lla. Minusta tämä on vähän aliarvostettu harrastus...! Monet naurut olen saanut, ja hyvät ja huonot vastaukset turhiinkin pulmiini. Tämä on siitä juuri hyvä, että täällä voi kysyä ihan mitä vaan, eikä kukaan kysy miksi mietin jotain niin turhaa, niinkuin joku kaveri saattaisi ihmetellä...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:37"]
Tulin juuri palstalle ja selasin ensimmäiset kolme sivua pettyneenä. Ei yhtäkään aloitusta, joka huvittaisi tai kiinnostaisi. Joku on tehtaillut typeriä kysymyksiä näköjään vastikään useamman avauksen verran, niitä ei ole jaksettu klikata auki saati kommentoida. Toiset jankuttavat edelleenkin rasistisia raiskausjuttujaan, en jaksa klikata edes tehdäkseni ilmoitusta asiattomuuksista, kyllästyttää todella.
Jotkut jaksavat kiinnostua yhä vaan uudelleen siitä miten ihmeellinen maailma pilkottaa kalsarin reunuksen alla. On pippeli, on pimppi, on karva. Vau.
Ja yksi tirskuu itsekseen miten hassuja sanoja ovat rectum ja melena, ihan muistuttavat ihmisten nimiä. Joo, näitä on kai jokainen hoitoalan aloittelija joskus hihitellyt vuosikymmenestä toiseen.
Sitten blogeista. Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeista Blogeista blogeista blogeistaBlogeista blogeista blogeista, jotka eivät kiinosta, kerta kaikkiaan!
Olen kyllä tosi kyllästynyt koko mestaan. Nyt tähän saa sitten lisätä; pitäiskö sun mennä välillä käymään ulkona, idioottO ja hiekkapillu ja vaihdevuosihirviö :D Joo. En tajua miksi tulen tänne uudelleen aina vaan.
[/quote]
Voi voi. Ehkä sä voisit sitten itse tehdä jonkun älykkään ja kekseliään aloituksen sen sijaan että odotat että muut osaa viihdyttää sinua haluamallasi tavalla.
Palstailu on Ihana ja Perverssi harrastus, joka pitää minut pois pahanteosta ja hankaluuksista. Livenä voi olla sitten paljon sopuisampi. Varsinkin roturealistiset mielipiteet on hyvä käydä oksentamassa tänne.
Kyllä tämä palsta aika hyvin korvaa puuttuvan elämän.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:17"]
Ohmituisen koukuttava
[/quote]
Tykkäsin tästä.
T: 5
Modet ja bannit pännii. Sit meen MV:n keskustelupalstalle kirjoittamaan.
Mua ei koukuta kyllä yhtään ja mä en ymmärrä miten jotkut voi...ihan sama kun ne jotka päivittää 10 minuutin välein jotain facebookiaan ja en ymmärrä sitäkään. Sillon välillä kun täällä käy toivoisi palstan muuttuneen sellaiseksi että keskustelua olisi vain äidin elämästä. Palstahan on äitien palsta ja muut saisi lukea mutta ei osallistua ja siihen muut voisi koukuttua ja oppia samalla elämästä.
Mäkin ole aivan koukkuuntunut tähän, pitkällä saikulla olen ja nyt vielä toistaiseksi pääsee huonosti liikkumaan. Hupia siis.
Tykkäätte kiihtyä provoista, joissa naiset saavat tuta miehisen arvostelun. Saatte kiksit siitä kun pääsette näyttämään miespololle kuinka alapeukutusten suhde yläpeukkoihin lähenteleen 1/20. Just sen takia tänne onkin hauska provoilla :D
Ihan paras paikka tää! Löysin tän mestan vasta joku pari kk sit mut hyvin oon joka päivä täällä monta tuntia roikkunu ja viihtyny :D
Ihana kirjoitus!! :D