Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluat nuoren naisen

Vierailija
25.06.2015 |

tunnetko itsesi nuoremmaksi,etkö osaa käsitellä naista,ainoastaan tyttöjä?
Itse en haluaisi nuorta poikaa,tarvitsen miehen.

N40

Kommentit (11)

1/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnon kohotusta,tai epävarmuutta.

Jos pk-seudulta olet,niin kerro lisää.. ;)

Vierailija
2/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse itsetunnon kohotusta. Kiihotun näkemästäni ja kiinteä, pystytissinen, tiukkapilluinen nainen on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:08"]

tunnetko itsesi nuoremmaksi,etkö osaa käsitellä naista,ainoastaan tyttöjä? Itse en haluaisi nuorta poikaa,tarvitsen miehen. N40

[/quote]

Eronneena olen katsellut deittisivuilla löytyisikö seuraa. Kokemus on se että vaikkapa 50v naisen profiilissa haetaan 30-52 vuotiaita miehiä, ei kuitenkaan seksiseuraa. Myös liki kaikki naisten yhteydenotot tulevat monta vuotta itseäni vanhemmilta naisilta.

Ei näytä olevan vain niin, että mies haluaa nuoren, niin tekee naisetkin.

Itse etsin suunnilleen ikäistäni, niihin en laita edes viestiä jos joku yrittää hakea yli 10v itseään nuorempaa, silloin on elämässä todennäköisesti vielä jokin vaihe käymättä läpi, minä en halua kuulua siihen vaiheeseen.

Vierailija
4/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taas outoa ivaa...kateutta...? En ymmärrä tällaisia aloituksia ja niiden tarkoitusta, vaikka olenkin itse keski-ikäinen nainen

Vierailija
5/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen ovat miehet ottaneet itselleen itseään nuoremman naisen ja edelleenkin on näin joka kulttuurissa. Se on aivan biologinen tosiasia, joten unohtakaa naiset ne kaikki tekosyyt miesten huonosta itsetunnosta sun muusta. Nuori nainen on yksinkertaisesti viehättävämpi ja huokuu hedelmällisyyttä.

Vierailija
6/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa vara parempi.  Vitsi, vitsi...

Vierailija
7/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä iho ja iloinen asenne elämään. Minä en pidä juurikaan yli 35 vuotiaita enää viehättävinä. M55

Vierailija
8/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni on täysin vilpitön.
Haluaisin ymmärtää asian.
Kun minua lähestyi 20v 40v miehet,koin heidät vanhoiksi.
Nyt 40v on upeaa aikaa,kun vihdoinkin tietää mitä haluaa.

Vierailija
9/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:42"]

Kysymykseni on täysin vilpitön. Haluaisin ymmärtää asian. Kun minua lähestyi 20v 40v miehet,koin heidät vanhoiksi. Nyt 40v on upeaa aikaa,kun vihdoinkin tietää mitä haluaa.

[/quote]

Näin varmaan, mutta asetitkin kysymyksen niin, että mikä nuoremmissa naisissa kiinnostaa vanhempia miehiä. Ei toisin päin

Vierailija
10/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:41"]Kiinteä iho ja iloinen asenne elämään. Minä en pidä juurikaan yli 35 vuotiaita enää viehättävinä. M55
[/quote] Juuri näin. Jos ei alle 35 enää onnistu, niin mielummin vedän hanskaan. Enkä silloinkaan katsele mitään "Old Hags" -materiaalia.

Vierailija
11/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mysteeri tuo miehenä. +-5 vuotta omaan ikään on hyvä ikähaarukka. Mutta en olekaan naisista kiinnostunut vain seksikumppaneina, vaan elämänkumppaneina. Tuntuisi jotenkin oudolta seurustella nuoren naisen kanssa. Tuntisin itseni pervoksi. Seurustelin kerran 13 vuotta nuuoremman naisen kanssa ja ei siitä mitään tullut. Emme jotenkin tavoittaneet toisiamme. Eikä se seksi mitenkään ihmeellistä ollut verrattuna itseäni vanhemman naisen kanssa seksiin. olen 46 v. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän