Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksilelu miehelle

Vierailija
25.06.2015 |

Mies on enemmän innostunut seksileluista kun minä. Niitä on tullut ostettua muutamia lähinnä sauvoja ja vibroja tästä johtuen. Yleensä nämä jäävät vähälle käytölle, mitä nyt joskus humalassa tulee kaivettua esille ;) Meillä on aktiivinen seksielämä, eikä lelujen idis kummallekaan ole ollut toisen puute, lähinnä lisämauste.

Mutta siis, kuukausi takaperin tilasin synttärilahjaksi fleshlightin. Ensin meinasin panikoida, enkä antaa sitä ettei tule väärää kuvaa. Mutta ajattelin, että eiköhän siitä puhumalla selvitä ja ajatus on tärkein jne...

Tunnustan, että jännitti lahjan antaminen aika lailla ja avaaminen aiheutti hetkellisen hiljaisuuden. Joka minun oli pakko rikkoa puheripulilla ja selittämisellä. Ettei tarkoittanut etten enää haluaisi vaan että tästä saataisiin vähän vaihtelua ja olen ajatellut että hän tykkää, blaa blaa

No tiedättehän te miehet, sitä piti testata heti. Aluksi se meni niin että hän syntymäpäiväsankarina istui ja minä operoin flesukkaa kädellä. Pienen uutuuden ujostelun jälkeen se oli aika hauskaa. Mies ainakin nautti täysin pirskahduksin.

Muutaman kerran on otettu se käyttöön seksin aikana ja sekin yllättävän hauskaa. Esim niin että minä makaan selälläni jalat ylöspäin, lamppu puristettuna häpyluun päällä. Mies työntelee vuoroin flesua ja vuoroin minua. Jollain kierolla tavalla se on kuumaa kun näkee että mies nauttii.

Toinen ihan huippu on, että mies makaa selällään minä selin hajareisin naamalla. Mies nuolee ja minä tykitän lihaa lamppuun. Mies tunnusti että on aina halunnut kokeilla kolmen kimppaa, ja tämä on lähinnä mitä siinä on päässyt :)

Lisää tänne uusia asentoja kun tulee vastaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flight ja Instructor on pelkästään yksillä ja samoilla inserteillä. Tuota Flightin inserttiä on kehuttu parhaaksi destroyan jälkeen.

Vierailija
2/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muuten tullut uusi pienempi malli Fleshlight GO

Helpottaa tota jaksamisongelmaa. Ei käy jos miehellä on liian iso moukari :)

http://www.fleshlightsuomi.fi/p1103-fleshlight-go-torque-ice-fi.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin jonkun täällä pyörivän miehen fantasia keskustella nyt seksileluista? En tajua, miten kylmä kumireikä voi tuntua lähellekään aidolta. Ehkä joku osaa selventää?

Vierailija
4/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:47"]Onko tämäkin jonkun täällä pyörivän miehen fantasia keskustella nyt seksileluista? En tajua, miten kylmä kumireikä voi tuntua lähellekään aidolta. Ehkä joku osaa selventää?
[/quote]
Se lämmitetään kuumassa vedessä ja kunnolla liukkaria. Kyllä se hyvältä tuntuu, mutta ei tietenkään korvaa aitoa.

Vierailija
5/16 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on täysin sama asia kun dildojen käyttö.

-Ei korvaa aitoa
-Ei enää nykyään pelkkä yksinäisten leikkikalu
-Kimpassa käytettynä todella kuumaa!
-Ei kannata olla mustasukkainen ;)

Vierailija
6/16 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se iloittelu loppui, vai tulitteko vihdoin järkiinne ja panette ihan normaalisti?

Vierailija
7/16 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten ne miesten anaalilelut? Niitäkin on olemassa ja ovat tosi hyviä jos mies tykkää esim. eturauhashieronnasta. Ainakin minun mies tykkää kun hoitelen hänen peppuaan sauvalla samalla kun hän käyttää dildoa pimppaan tai nuolee....flesua en ole vielä hänelle ostanut mutta sekin on suunnitelmissa.

Vierailija
8/16 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tarina seksilelujen suhteen: Satuin kerran vuosia sitten löytämään mieheni kätköistä keinopillun, ei mikään kunnon flesu vaan vähän alkeellisempi tapaus. Vähän kauhistuin ensin ja en oikein tienyt miten suhtautua. En ottanut asiaa edes puheeksi ukon kanssa. Itse olen kanssa jo nuoruudesta lähtien salassa tyydyttänyt itseäni dildoilla enkä näistä ollut miehellenikään mitään kertonut. Aikani asiaa kypsyteltyäni tajusin että molemmilla meillä on ollut samat salaisuudet ja harrastukset! Tästä rohkaistuneena päätin yllättää...ei muuta kuin vaatteet nurkkaan, sängylle selälleen ja sauva sisään surisemaan...mies kun tuli kotiin töistä ja "yllätti" minut tästä meni ensin vähän oudon näköiseksi mutta tulis sitten mukaan leikkiin. Kun olin sitten lauennut ja juteltiin niin kysyin suoraan kiinnostaako häntä miesten seksilelut. Taas vähän nolo ilme mutta sitten tuli tunnustus ja haki myös lelunsa kätköstään. Uskalsi jopa näyttää miten sitä käytti! Nykyään olemme molemmat ihan avoimesti seksilelujen ystäviä ja käytetään niitä sekä yhdessä että yksin. Ja olen myös hänelle hommannut ihan kunnollisen flesunkin!  N45

Vierailija
9/16 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään keinopilluja miehelle. Vaan joku eturauhashieroja, jos et itse suostu sitä hieromaan. Sitähän hierotaan anuksen kautta. Ostin miehelleni Nexus-merkkisen eturauhashierojan (muita ovat Lelo, Aneros....). Hän käyttää sitä kun olemme kierroksella kaksi. Aikaisemmin hänellä oli vaikeuksia saada orgasmi toisella kierroksella mutta nyt se onnistuu ihan hyvin. Mutta on minulla vielä yksi mahdollisuus jäljellä. Kun tämäkään lelu ei sitten parin kymmenen vuoden jälkeen auta, ostan hänelle vibraattorilla varustetun eturahashierojan. Sitä ei kannat nyt vielä ostaa, eräs ystävättäreni sanoi, että sellaisen kanssa saattaa jäädä nainen toiseksi. Mutta sen takaan, että ensimmäisellä kerralla sellaisia ei minun kanssani käytetä. Toisella kierroksella EHKÄ, EHKÄ EI.

N33A

Vierailija
10/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin tästä joskus, mutta minua itseä ärsyttää se että ne näyttää jonkun toisen pillulta. Se jäi silloin siihen.

Vierailija
11/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi ihan sama! Mutta toi mikä meillä on ei näytä mitään sellaselta. Enää määkään kenenkään toisen tavaraa haluis meidän sänkyyn.

Tossa on toi mikä on. Se on ihan siisti.

http://www.fleshlightsuomi.fi/p443-fleshlight-flight-instructor-fi.html

Vierailija
12/16 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap flesun käyttövinkeistä. Antaa tulla lisää ideoita! Annon miehelleni flesun viime jouluna lahjaksi. Olen kehottanut miestäni kokeilemaan sitä yksin. Ei kuulemma halua ilman minua. En ole oikein keksinyt, miten sitä olis fiksuinta käyttää yhdessä. Netistä olen katsonut videoita, joissa nainen runkkaa miestä sillä. Minusta se on kamalan painava. Liekö edes jaksaisin runkata sillä miestäni.

Vierailija
13/16 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ongelma niin ehdotan seuraavaa: mies istuu sohvalla hajareisin. Menet polvilleen eteen ja aloitat runkkaamisen fleshlightilla, samalla aloitat muun hyväilyn esim kivesten nuolemisen ja reisien näykkimisen (mistä nyt kukakin tykkää). Sitten jatkat näitä viimeisiä, mutta ohjaan miehen käden fleshlightille niin että voi jatkaa sitä omaan tahtiin. Ei sitä siinä vaiheessa keskenkään voi jättää. 

Vierailija
14/16 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten nyt kinnostaisi, että millä insertillä kyseinen flesukka on? Itse olen ostanu kaksi, ensimmäinen oli tavallinen, ei väriltään eikä häppäreiltään aidon näköinen Wonder Wave. Nykyään on näitä Fleshlight Girls flesuja, jotka ovat enempi aidon näköisiä. Stoya Lotus on toinen minkä ostin. Kaluni ei helposti yllä siihen lotus-herkkukohtaan, pitäisi olla väh 17-18 cm pitkä kalu. Siksi olenkin ajatellut Mini-Lotusta tai Stoya Destroya. Yleisesti on kyllä todella aidon pillun tuntuisia nämä!

Vierailija
15/16 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhashierojat voisi olla just kivoja tai sit joku penisrengas, josta olisi hyötyä molemmille, esim tämä http://www.rosawilly.fi/product/penisrenkaat/fifty-shades-of-grey-vibra…

Itsekin olin vähän skeptinen, kun mies ehdotti seksilelujen hankintaa, mutta kyllähän ne tuo jotain lisämaustetta makuuhuoneeseen. :)

Vierailija
16/16 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään keinopilluja miehelle. Vaan joku eturauhashieroja, jos et itse suostu sitä hieromaan. Sitähän hierotaan anuksen kautta. Ostin miehelleni Nexus-merkkisen eturauhashierojan (muita ovat Lelo, Aneros....). Hän käyttää sitä kun olemme kierroksella kaksi. Aikaisemmin hänellä oli vaikeuksia saada orgasmi toisella kierroksella mutta nyt se onnistuu ihan hyvin. Mutta on minulla vielä yksi mahdollisuus jäljellä. Kun tämäkään lelu ei sitten parin kymmenen vuoden jälkeen auta, ostan hänelle vibraattorilla varustetun eturahashierojan. Sitä ei kannat nyt vielä ostaa, eräs ystävättäreni sanoi, että sellaisen kanssa saattaa jäädä nainen toiseksi. Mutta sen takaan, että ensimmäisellä kerralla sellaisia ei minun kanssani käytetä. Toisella kierroksella EHKÄ, EHKÄ EI.

N33A

Miksi naiset pelkäätte leluja?

Kuitenkin nauratte miehelle jota naisten lelut arveluttaa. Ihan samasta asiastahan siinä on kyse. Ei se miehenkään kulli värise, joten ihan ymmärrettävästi vibra voi tarjota naiselle jotain sellaista mitä mies ei. Silti se ei kuulemma koskaan korvaa miestä. Luuletteko että se olisi miehellä jotenkin toisin? Vai oletteko kenties hieman kaunistelleet totuutta omista leluistanne ja siksi pelkäätte miesten kapistuksia?