HAI kumpparit, miten on niin pinkeät monille
Monilla näyttäisi olevan tosi pinkeät jalassa ja jäävän kupruille, kun ei mahdu kunnolla jalkaan (tungetaan väkisin).
Minulle ko.kumpparit on valtavat varresta. Onko muilla paksut jalat vai minulla kenties extra ohuet? :D
Tässä kuvia, mitä tarkoitan:
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/4/2012/10/IMG_9482.JPG
Kommentit (20)
Kuvien saappaat ovat lähinnä pinkit eikä pinkeät.
Ostin joku aika sitten kyseiset saappaat, hyvin mahtuvat jalkaan ja varressa on vielä paljon tilaa. Mulla ihan normi pohkeet, ehkä vähän isotkin kun kaikki nahkasaappaat eivät mahdu jalkaan.
Mulla on paksuhkot pohkeet (esim. sopivia saappaita saa etsiä), eikä silti haiden kanssa kuvien kaltaisia ongelmia.
Mulla on myös ihan tosi suuret varresta, miten toi on mahdollista että on noin tiukat :DD
Kuvien naisilla täytyy kyllä olla erittäin paksut pohkeet...
No mulle hait on aika pinkeet, eikä juuri mitkään nahkasaapikkaatkaan mahdu pohkeesta. Pohkeeni ovat paksut, riippumatta siitä olenko normaali- vai ylipainoinen.
Mun piti kääntää varret niistä, kun klonksuu niin pahasti jalassa, koska on niin väljät. Ja kuori sukatkin myttyyn varpaisiin. Nyt on hyvä köpötellä noilla, kun pysyy jalassa.
Minä tykkään haitsuistani. Ne on hyvät jalassa, farkkujen kanssa oikein `timmit`. (: autoilukengät naisille : ).
Sopivan kokoiset hait on mulle tiukat pohkeesta, mutta mulla on pieni jalka ja hyvin lihaksikkaat pohkeet. Isokokoisissa kengissä riittää kyllä varressa tilaa, mutta sellaisissa viitsi kompastella.
Pituus vaikuttaa, lyhyillä enemmän.
Vähän varresta tiukat, mutta pidän niistä. Olen pitänyt niitä sisällä jalassa siivouksessa
Syyslomareissulla pidin niitä ajokenkinä.
Tulee pidettyä Hai-saappaita sisäkenkinä. Ne vaan tuntuu niin hyvältä jalassa.
Mulla iso jalka (39) mutta ohut sääri, eli saappaat on aina valtavat varresta... Koossa 35 ois monissa kengissä sopiva pohjeosa, sitten kun jalkaterä mahtuu niin pohkeen lisäksi varteen mahtuu nyrkki. Kun usein siis se pohjeosa kasvaa samassa suhteessa jalkaterän kanssa.
Ehkä noilla ihmisillä on vain siis päinvastainen ongelma. Pieni jalkaterä ja suhteessa paksu pohje.
Mulle oma kokoni oli aivan liian iso, en voinut käyttää ollenkaan.
Mulle noi ovat über-leveät varreltaan. Myös Kontiot mahtuvat hyvin ja mahtuu paksumpienkin housujen lahkeet kumppareiden sisäpuolelle. Miellän omat pohkeeni ihan normaalikokoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Monilla näyttäisi olevan tosi pinkeät jalassa ja jäävän kupruille, kun ei mahdu kunnolla jalkaan (tungetaan väkisin).
Minulle ko.kumpparit on valtavat varresta. Onko muilla paksut jalat vai minulla kenties extra ohuet? :D
Tässä kuvia, mitä tarkoitan:
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/4/2012/10/IMG_9482.JPG
http://is13.snstatic.fi/img/468/1435047973928.jpg
No tos ekas kuvas on fitnessbloggaaja Monna et lihasta on säärissä. Siksi pinkeät. Eli ei oo läskiä, johon varmaan viittaat. Btw mulla itselläni on paksut pohkeet ja nilkat, olin sit hoikka tai pulleampi. Se on rakenteellista, eli joillakin vain on tukimmat jalat ja saappaat ei oikein istu tai mahdu jalkaan. Too bad. Mut minkäs teet.
Mulla on paksut pohkeet ja monet saappaat on liian kapeat varresta. Äitilläni taas on todella ohuet jalat. Joskus mietittiin, että jos mun pohkeista annettaisiin äidille osa, niin molemmilla olis täydelliset sääret.
Paljonko pienillä lapsilla pitäisi jäädä "löysää" varteen? Meidän 2-vuotiaalla ei jää kuin 1,5cm kumisaappaan varren ja säären ympärysmitan erotukseksi. Ei niitä saappaita saa tungettua kuin paljaisiin jalkoihin! Sitten kun on sukat ja sisähousut, niin ei tuu mitään...
Muilla samaa ongelmaa?
Ostin Hai-Low kumisaappaat. Ne on mukavat jalassa , ja niillä on hyvä ajaa autoa.
En pääse nyt kokeileen omia kumppareitani, mutta mun muistaakseni ne eivät ole yhtään pinkeät ja mulla on paksut pohkeet... Usein ei esim nahkasaapikkaat mahdu jalkaan.