Gallup miehille FB:ssa. TURHIN ulkonäköjuttu, mihin naiset satsaa: KYNNET.
Mulla on fb:ssa yli 1000 kaveria, ihan laidasta laitaan miehiä joukossa. Tein siellä gallupin aiheesta "turhin asia, mihin naiset ulkonäössään panostaa" ja vastaus oli lähes yksiselitteisesti kynnet. Useimpien miesten mielestä on aivan sama, millaiset kynnet naisella on. Tärkeämpää on hyvä iho ja hyvä vartalo, kaunis hymy ja silmät. Tämä ei sinänsä yllättänyt, olen kuullut saman monen miehen suusta aiemminkin.
Tämä vain tiedoksi teille naiset, älkää suotta tuhlatko rahojanne kynsiin.
Kommentit (19)
Ööh, naiset tietävät tasan tarkkaan etteivät miehet putkiaivoineen edes huomaa kynsiä. Hyvä kun te osaatte edes nähdä, että hiusväri olisi muuttunut radikaalisti tai hiusten pituus lyhentynyt 30 cm :D
En mäkään usko että mun miestä (tai muitakaan kohtaamiani miehiä) mun kynnet niin kauheesti kiinnostaa mutta mulla on itselläni huikeasti parempi ja itsevarmempi olo kun kynnet on siistit ja nätissä lakassa. Rakennekynsien kanssa en osannut olla, jos se aiheeseen mitenkään liittyy.
Itselläni on kivempi olo kun kynnet ovat kauniit ja sitten jaksan hymyilläkin - ja senhän miehet huomas.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:41"]
Ööh, naiset tietävät tasan tarkkaan etteivät miehet putkiaivoineen edes huomaa kynsiä. Hyvä kun te osaatte edes nähdä, että hiusväri olisi muuttunut radikaalisti tai hiusten pituus lyhentynyt 30 cm :D
[/quote]
Ai näin radikaalisti? http://static.lolyard.com/lol/haircut-men-vs-women.jpg
Jep.Muijilla näkee kyllä outoja kynsiä.
Totta. Toinen turhuus tekoripset.
M
minä lakkaan lakkaamatta kynsiäni ja niitä ihailee naiset, ei miehet. niille riittää tissivako. omani on tosin jo laskeutunut hyvin alas ei sen puoleen. eli luultavimmin galluppisi on täysin oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:39"]
Koska vain ja ainoastaan miehiä varten täällä laittaudutaan? Minä pidän kauniiksi ja siistiksi laitetuista kynsistäni ja ne piristävät minua päivittäin, joten "tuhlaan " rahani niihin siis jatkossakin.
[/quote]
No hyvä on muttei kovin diippiä vaikutelmaa sinusta saa siitä huolimatta. Lisäksi tuota ei voisi tapahtua heteromiehelle koskaan. Tuon me tietty tiedämmekin, kunhan vaan muistutan sukupuolten erilaisuudesta. Olen vakuuttunut, että joku Hollywoodissa on keksinyt ne törökumihuulet ihan vitsinä ja sitten niitä törötellään täälläkin.
Ap olet väärässä. Oliko tuhannesta kaveristasi kuinka moni miehiä? Entä moniko vastasi? Millainen kysymyksenasettelu sinulla oli? Meitä miehiä on erilaisia. Minä ainakin katson laitettuja kynsiä ja täytyy myöntää, että kyllä ne useimmissa tapauksissa saavat sydämen tykyttämään ja veren virtaamaan positiivisella tavalla.
Minun mielestäni turhin ulkonäköjuttu, mihin naiset satsaa on silikoni-implantit terveisiin tisseihin.
Varsinkin useimmat rakennekynnet on kyllä niin rumia että huh..Puhumattakaan puolisilmää peittävistä tekoräpsyistä.
Paljonhan naiset laittautuvat toisten naisten takia, taisi olla ihan tutkittua sekin.
Minä olen kuullut useamman miehen kiinnittäneen huomiota punaisiin kynsiin. Itse en edes lakkaa, vaikka mies tykkäisi.
Taidan olla poikkeus sitten miesten laumasa. Mielestäni mikään ei ole kamalampaa kuin naisella todella hoitamattomat ja pureskellut kynnet. On todella sexyä, kun naisella on hyvin hoidetut kädet ja huolitellut kynnet. Ei mitään pitkiä, mutta hoidetut
Mulla on aina ollut pitkät kynnet "luonnostaan", jos leikkaan ne niin kasvavat nopeasti takaisin. Sen vuoksi tykkään lakata niitä erilaisilla kynsilakoilla, kokeilla erilaisia kuvioita ja värisävyjä. En panosta kynsiini miesten takia, vaan ihan oman intohimoni ja haluni vuoksi. Minulle on aivan sama, mitä miehet (tai yhtä lailla toiset naiset) kynsistäni ajattelevat. En elä miellyttääkseni muita. Kaikilla on varmasti omat mielenkiinnon kohteensa ja asiat, joiden tekemisestä nauttii. Minulla se sattuu olemaan kynsien laittaminen.
Minua rakennekynnet kiihottaa. Onkohan mulla joku fetissi?
-m27
Ei todellakaan ole sama, miltä kynnet näyttää. Pureskellut kynnet ovat välitön ja peruuttamaton turn-off. (jopa pahempi kuin tupakointi).
t. mies
Laitappas vastaava galluppi, mikä olisi miesten mielestä tärkeintä, mihin naisten kannattaa ulkonäössään panostaa.
Saippua ja vesi voisivat sijoittua tässä varsin korkealle.
Siis puhdas luonnollisuus oli edellisen ajatuksena, ei että naiset olivat jotekin kroonisesti likaisia :=D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:02"]
Mulla on aina ollut pitkät kynnet "luonnostaan", jos leikkaan ne niin kasvavat nopeasti takaisin. Sen vuoksi tykkään lakata niitä erilaisilla kynsilakoilla, kokeilla erilaisia kuvioita ja värisävyjä. En panosta kynsiini miesten takia, vaan ihan oman intohimoni ja haluni vuoksi. Minulle on aivan sama, mitä miehet (tai yhtä lailla toiset naiset) kynsistäni ajattelevat. En elä miellyttääkseni muita. Kaikilla on varmasti omat mielenkiinnon kohteensa ja asiat, joiden tekemisestä nauttii. Minulla se sattuu olemaan kynsien laittaminen.
[/quote]
sama!
Koska vain ja ainoastaan miehiä varten täällä laittaudutaan? Minä pidän kauniiksi ja siistiksi laitetuista kynsistäni ja ne piristävät minua päivittäin, joten "tuhlaan " rahani niihin siis jatkossakin.