Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menkat?

Vierailija
23.06.2015 |

enkat jo 3 vuotta ja nyt ovat melko säännöllisiä olleet. Kierto heittää 25-32pv välillä. Yhdet menkat tuli vasta 41pv jälkeen. Nyt menkat piti alkaa jo viikko sitten ja mua pelottaa, että jos ne ei ala tällä viikolla, sillä ens viikolla lomamatka. Ei vois huonompaa tuuria olla!
Uskon että on ihan normaalia ja tälleen, mutta toivon niin että alkavat tälläviikolla. Mistä te tiedätte että menkat on alkamassa? Tänään siis kierron 37.päivä... auttakaa mua miten en stressaa tämmösestä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on alussa epäsäännölliset. Ja toisilla ne on aina. Kuten mulla. .. .. ..

Vierailija
2/3 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaaminen on iso vaikuttaja ainakin itsellä. Jos on esim. kisat ja pitäs normaalisti olla menkat, stressaannun niin paljon, että menkat alkaa vasta kisojen jälkeen :D (sinänsä ihan hyvä juttu)
Voi olla, että stressin takia ne viivyttelevät. Niistä ei koskaan tiedä, joten varaa matkalle suojia mukaan. Aina voi myös siirtää menkkoja, mutta joillakin saattaa ilmeta ikäviä sivuvaikutuksia (kuten pahoinvointia)
Joillakin keho "ilmoittaa" milloin menkat on lähellä, joillakin ne vaan tulee yllättäen ilman varoituksia. Eli nyt joudut vaan odottamaan niiden tuloa. Tuskimpa mistään vakavasta on kyse, mutta jos loman jälkeen ei menkkoja kuulu, saattaisi lääkäri olla paikallaan. Itsellä kerran vaan jäi menkat välistä :D seuraavat tuli normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata panikoida. Itekki aikoinaan panikoin että apua mitä nyt, mutta alkoivat sitten kuitenkin...oli silloin elämässä stressiä ym. Oli jopa yhden kk pois. Mutta katsele tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän