Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei korjaa mitään tavaroita ja säilytysongelma

Vierailija
23.06.2015 |

Mies kerää kaikki astiat ja muut tiskipöydälle, josta ne eivät löydä koneeseen, jos huomautan siitä, saan takaisin, että hänpä tekee kuten minä, ennen saatoin jättääkin korjaamatta, mutta paransin tapani ja mies jatkaa nyt tätä koston kierrettä eikä sille loppua näy.

Mies huomauttelee kaikista mahdollisista asioista jotka ovat hänen tiellään ja huomaa välittömästi jos joku asia on väärin minun jättämä. Korjaan asioita pois minkä kerkeän, pyykkikään ei voi rauhassa kuivua, kun sekin on tiellä ja kaikki illat menevät siihen kun korjaan kaikkea mahdollista pois tieltä. Mies saattaa vetäistä esimerkiksi tiskikaapin auki ja jos sieltä jotain putoaa niin se jää siihen ellen korjaa pois kun olen kuulemma huonosti järjestänyt sen.

En uskalla jättää enää mitään omia esineitäni esille kun ne kaikki ovat tiellä. Kohta on koti kuin muuttoa odotellessa, kun kaikki on raivattu pois näkyvistä.

Miten voisin säilyttää omia esineitäni ja vaatteita etteivät ne olisi miehen tiellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset asunnot? Ette kaikesta päätellen sovi samaan.

Vierailija
2/3 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko säilyttää ne tavarat toisessa osoitteessa ja olla itsekin siellä, missä tavarat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Tuo ei ole parisuhde, vaan jonkinlainen merkillinen kostokierre.

Muuta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi