Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paavo Nurmi Marathon 27.6.2015

Vierailija
23.06.2015 |

Moniko meinaa lähteä AV keskustelijoista kyseiseen tapahtumaan ensivikon la:na?! Minkä matkan meinaatte juosta/hölkätä maraton, puolimaraton vai 10km?! Itse meinaan lähteä puolimaratonille ekaa kertaa.... Millaisia vaatteita suosittelette...Shortsit vai 3/4 pituiset juoksutrikoot, t-paita vai pitkähihainen paita, alusvaatteet rintsikat/alushousut, mitä suositte AV naiset?! Kuinka kauan olette harjoitelleet ja kilometrimäärä kyseiseen tapahtumaan. Onko hyvin järjestetty tapahtuma?  T: Outi 44v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä juokset alle tuntiin, ei ole mikään ihme jos juokset sen 45-50min jos on hyä keli 15-18 astetta :) Tsemppiä 10km juoksuun :)

Vierailija
2/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä ollut 3/4 pituiset trikoot (Nike), tekninen t-paita (Asics), juoksuun tarkotetut Nike urheilurintsikat, tekniset Röhnisch hipster alushousut, kompressio sukat ja Asics GEL-2170 lenkkitossut. Näillä mennään juoksemaan ja hyvin järjestetty tapahtuma, et mukaan vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton toppi ja capri-pituiset trikoot. Mahdollisimman kevyesti kannattaa pukeutua, juoksu on päivän lämpimimpään aikaan kuitenkin ja kunhan lämmintä on yli 10 astetta, tarkenee hihattomalla hyvin.

Hyvin järjestetty tapahtuma, huolto toimii ja fiilis on hyvä. Ainoa miinus ruuhkaisesta lähdöstä, ja annan sellaisen neuvon, koska olet ensikertalainen, että jättäydy suosiolla porukan keski- tai loppuvaiheille lähtökarsinaan, ei kannata tunkea eteen. Ruuhka purkautuu 2 km mennessä, mutta 2km juomapiste on todella ruuhkainen, ja siinä pitää varoa, ettei liukastu pois heitettyihin vesimukeihin! Varaudu myös siihen, että kun päästään Ruissaloon, tulee vastatuuli ja mäkinen osuus. Höllää tahtia 5-9km mäissä, niin jaksat sitten kiristää kääntöpaikan jälkeen loppupuoliskolla. Viimeisillä kilometreillä jokirannassa kannattaa myös olla hereillä, ettei joku terassilla tötöilijä pomppaa eteen.

Maalissa kannattaa heti siirtyä stadionille päin, siellä on väljempää kuin maalin vieressä olevalla juomapisteellä. Siiten vaan fiilistelet suoritettua juoksua ja nautit sponsorien tarjoamat pullakahveet! Tsemppiä juoksuun!

Vierailija
4/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa kympille, jänskättää eka juoksutapahtuma. Toivon, että menisi alle tuntiin...

Vierailija
5/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin järjestetty tapahtuma, toivottavasti on hyvät kelit :) Aurinkopaiste ja lämmintä n.20 astetta eikä kovaa tuulta, muuten on tosi kylmä juosta Ruissalooon päin :(

Vierailija
6/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoita käytän minäkin! Keväällä ja kesällä heti kun kelit salli siirryin pitkistä trikoista polvimittaisiin (3/4 capri pituiset). Viime kesään asti en uskaltautunut edes sovittamaan trikoita, mutta kun niillä on kerran juossut ei tee mieli vaihtaa muihin. Sitäpaitsi olen todennut, että tarpeeksi napakat trikoot pitävät läskit kasassa, minulla ainakin on shorseissa olo että reidet/peffa hyllyy mutta trikoissa ei. Lisäksi olen huomannut, että juuri polveen tai polven alapuolelle ulottuvat trikoot ovat ainakin minun muodoileni kaikkein edullisimmat... peffaa ja reisiä löytyy...pyöräilyhousujen mittaiset jotenkin puristavat ikävästi reidistä. Että rohkeasti kokeilemaan vaan! Oman kokemukseni mukaan Niken trikoot on mukavan napakat, ja nyt ostin Asicsit joita siis testaan ekaa kertaa la:na puolimaratonilla :)  N39v

Vierailija
7/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AV naisia ole enemmän lähdössä Paavo Nurmi maratonille??!! :(

Vierailija
8/8 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, voitin ilmaisen osallistumisen Paavo nurmi marathooniin, se on sen 75€ osallistumismaksu niin ajattelin lahjoittaa sen pientä korvausta vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän