Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi tykkää enemmän lastenohjaajastaan kuin minusta T itkevä äiti

Vierailija
11.02.2022 |

Olen yksinhuoltaja äiti ja olin töistä tänään poissa ja vein ekan kerran 6 vuotiaan tyttöni luistelemaan. Siellä oli sitten yksinäinen mies jonka tyttäreni samantien tunnisti. Yhtäkkiä vain hän meni hänen luokse melkein huutaen ilosta.

Sitten paljastui että mies oli tytön päiväkodissa ollut töissä ennen koronaa, mutta saanut rokotekieltäytymisen takia lähdöt. Noh, noin 2h ajan sitten minun piti vaan seisoa sivussa ja luistella yksin kun tyttöni leikki ja pelasi lastenohjaajan kanssa. Tyttäreni antoi jopa toisen pillimehunsa hänelle, mies joi sen kun oli kuulemma ollut jo yli 4h kentällä. Yritin vähän vihjailla että olisitpa antanut munkin leikkiä tyttären kanssa vähän tai silleen, hän taisi ymmärtää vihjailuni väärin kun ainoastaan mainitsi että joo että hän on tuntenut tyttöni ihan vauvasta saakka noin 7kk ikäisestä kun hän ekan kerran tuli päiväkotiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

wraaaaa<af

Vierailija
2/10 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ehkä huonoin trollaus ikinä. Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei nyt pyyhit kyyneleet! Tuntuu varmasti kurjalta, mutta lapsilla on sankarinpalvontavietti. Jos muistelet omaa lapsuuttasi, ehkä sullakin oli opettaja, mies tai nainen, jota ihailit yli kaiken tai oli enoa tai setää, josta tykkäsit... Lapsista kaikki paitsi omat vanhemmat on huippujännää ja totta kai hienompaa kuin oma isä ja äiti. Ja silti loppupeleissä lapsi rakastaa eniten äitiään. Se on lapsiin ihan yhtä sisäänrakennettu juttu kuin tuo sankarinpalvonta. Joten nyt pois turhat itkut. Anna lapsen ihailla jänniä aikuisia, se tekee hyvää lapsen psyykelle, että löytää noita sankareita. Ja samaan aikaan voit olla satavarma, että sinä tulet aina olemaan n:o 1 lapsesi sydämessä. Se vaan menee niin! <3

Vierailija
4/10 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodeista ei ole potkittu ketään pois rokotusten takia pöhelö.

Vierailija
5/10 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosiii huono. 🙄

Vierailija
6/10 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies halusikin viettää vapaa-aikaansa leikkimällä lapsen kanssa. Ehkä kymmenen minuuttia olisi vielä uskottavissa.

Vierailija
7/10 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että saat hengähdystauon. Itse olen tosi kiitollinen kun joku jaksaa leikittää lastani. T. Toinen yh

Vierailija
8/10 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette tänään uudestaan. Mies kosii sinua ja teistä tulee perhe. Elätte onnellisina yhdessä aina kuolemaanne saakka.

Vierailija
9/10 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menette tänään uudestaan. Mies kosii sinua ja teistä tulee perhe. Elätte onnellisina yhdessä aina kuolemaanne saakka.

Kun vaan muistat niellä ja antaa kakkosta.

Vierailija
10/10 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä oli taas tosi hyvä, ansiokkaasti saatu leivottua yksinhuoltajuus, vauvana hoitoon laitto ja rokoteuhriutuminen (tosin vähän ontuvasti päiväkodissa eikä terveydenhuollossa) yhteen pläjäykseen.