Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä suhde, kokemuksia.

Huolestunut
11.02.2022 |

Minkälaisia pitkiä suhteita teillä on? Olemme olleet miehen kanssa yhdessä yli 15-vuotta. Meillä on kolme kouluikäistä lasta. Kaikenlaisia vaiheita on vuosiin mahtunut. Nykyään kuitenkin kommunikaatio on aika olematonta. Miehellä ei ole minkäänlaista halua jutella mistään töiden jälkeen. Ollaan pääasiassa hiljaa. Ollaan aloitettu yhdessä harrastus n.1-2krt/vko. Siellä on ihan mukavaa, mutta ei se ole lisännyt keskustelua välillämme. On siis sellainen laji, missä ei juuri pysty keskustelemaan.

Mies on sosiaalinen töissä, naisvaltaisessa paikassa. Hän tykkää huomiosta ja mielellään myös hakee sitä. Usein tuntuu, että hän on kotona täysi vastakohta työminään verrattuna.

En tiedä minkälaista pitkässä suhteessa pitäisi olla. Minkälaisia suhteita teillä muilla on? Itse kaipaisin enemmän henkistä yhteyttä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
2/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneen vinkki: nyt jos koskaan on aika yrittää saada keskusteluyhteys aikaiseksi. Siis ennen kuin tilanne menee niin pitkälle, että jomman kumman kuppi täyttyy ja tulvii yli eikä enää siinä vaiheessa pysty avaamaan puhumista ja suhde jo oli ja meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap samalta kuulostaa kuin täällä. Olen koittanut nyt lisätä halailua. Turhauttaa vaan kun se on aika yksipuolista. Aloitteenteko siis.

Vierailija
4/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää keksiä se teema, josta puhutaan. Siihen perustuu parisuhdeleirit ja parisuhdepelit. Jos ei itse sitä keksi, niin sitten johonkin leirille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi